به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع)

تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی

مراسم تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، روز شنبه یکم اردیبهشت ماه در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ - 21April 2018

تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربیبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، مراسم تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، روز شنبه یکم اردیبهشت ماه در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جمعی از جانبازان سازمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ساجدی نژاد نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در خصوص فضایل حضرت ابوالفضل (ع) و اطاعت از امام و مولای خود، مطالبی بیان کرد.

در ادامه کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به بیان اقدامات انجام شده در خصوص خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تحت پوشش سازمان پرداخت.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان 186 نفر جانباز دارد که 146 نفر از آنان بازنشسته و 20 نفر دیگر در مرکز استان و بقیه در شهرستان ها فعالیت می نمایند.

مهدی فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به تشریح قوانین پنج ساله ششم توسعه پرداخت.

در پایان از 4 نفر جانباز به صورت نمادین تجلیل به عمل آمده و لوح تقدیر مابقی عزیزان به همراه هدیه مربوطه به آنان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار