سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی

همایش روز جانباز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع)

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، همایش روز جانباز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز شنبه یکم اردیبهشت ماه در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ - 21April 2018

همایش روز جانباز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع)به گزارش دفاع پرس از ارومیه، همایش روز جانباز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی ، سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و موسسه پیام آزادگان روز شنبه یکم اردیبهشت ماه در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین به خدمات ارائه شده به خانواده های معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران پرداخت.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهداء استان گفت: استکبار جهانی با رهبریت امریکا امروز با پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف از براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده و میدان مبارزه را تغییر داده و در عرصه های فرهنگی و اقتصادی علیه نظام مقدس ایران فعالیت می نماید.

وی افزود: شما جانبازان به تأسی از حضرت ابوالفضل العباس (ع) پرچمداران این میدان مبارزه هستید و حمایت از مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی و اقتصادی کشور وظیفه ماست.

سردار شهواری گفت: دشمن با شبهه افکنی در افکار عمومی با طرح سوالاتی «همچون انقلابی باشیم یا عقلایی رفتار کنیم» و «خواستار پیشرفت باشیم یا استقلال» اقدام می نماید و وظیفه ماست که به این سوالات پاسخ دهیم.

همه پیامبران و ائمه اطهار در کنار هدایت گری و رهبری انقلاب مردمی، عاقل بودند و انقلابی بودن بدون عقل ممکن نیست. ما انقلاب کردیم که استقلال داشته باشیم تا پیشرفت کنیم. بنابراین ما انقلابی هستیم همراه با عقل و استقلال و رو به پیشرفت.

فرمانده سپاه شهداء استان گفت: جنگ ما و دفاع مقدس ما باقی است صحنه تغییر کرده است همانطور که در دوران دفاع مقدس تمام اختلافات را کنار گذاشته و پیروز میدان شدیم ، امروز نیز با وحدت و یکپارچگی در حوزه جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی باید عاقلانه رفتار کنیم.

در خاتمه از جانبازان عزیز و فرزندان نخبه جانبازان تجلیل به عمل آمد.  

انتهای پیام/

    

نظر شما
پربیننده ها