نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

جانبازان افتخار همیشگی تاریخ هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: ایثارگران و جانبازان با انجام رشادت‌های بی نظیر خود حجت را بر همه تمام کردند و صدها سال بعد افرادی به این عزیزان اقتدا خواهند کرد و جانبازان افتخار همیشگی تاریخ هستند.
کد خبر: ۲۸۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ - 21April 2018

جانبازان افتخار همیشگی تاریخ هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیدادی‌سلیمانی» در آیین جشن روز جانباز در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: جانبازان بخشی از سلامت ظاهری خود را در راه خدا بخشیده و رنج‌ها و مشکلاتی متوجه آنها است و خدا می‌داند چه بر آنها و خانواده آنها می گذرد.

وی افزود: جانبازان در روزهای سخت، جان ارزشمند خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با اینکه میدان جنگ را در پیش خود دیدند و با تمام وجود آن را لمس می‌کردند و می دانستند ممکن است حتی تا آخر عمر بخشی از بدن خود را از دست بدهند، باز هم عالمانه و با اختیار کامل و معرفت رفتند و در راه خدا جنگیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: جامعه و مسئولین ما بایستی جواب بدهند که تا چه میزان به این حرکت ارزشمند و ماندگار ایثارگران و جانبازان عزیز که سختی‌ها و مرارت‌های زیادی در طول زندگی خود تحمل می کنند، پاسخ مثبت داده‌اند و آن را پاس داشته‌اند؟

حجت الاسلام علیدادی با بیان حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه انسان تکمیل کننده حجت خدا بر همه مخلوقات است، افزود: انسان می‌تواند با گفتار و عملکرد و رفتار خود بر مخلوقات عالم حجت و پلی بین جهنم و بهشت باشد و بدین نحو گروهی را اصلاح کند که به بهشت بروند و عده‌ای را گمراه کند و به سمت جهنم هدایت کند.

وی افزود: ایثارگران و جانبازان با انجام رشادت‌ها بی نظیر خود حجت را بر همه تمام کردند و صدها سال بعد افرادی به این عزیزان اقتدا خواهند کرد و جانبازان افتخار همیشگی تاریخ هستند.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: همان طور که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از اصحاب پیامبر(ص) و امام حسین(ع) الگو گرفتند، نسل‌های بعدی با خواندن خاطرات آینده تاریخ از آنها درس خواهند گرفت و به جانبازان اقتدا خواهند کرد و در عصر حاظر نیز حزب الله لبنان و گروه های مقاومت با تاسی از جانبازان ما، اسرائیل را شکست دادند.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران بشریت را به سمت بهشت موعود هدایت می کنند، افزود: رنجهایی که جانبازان تحمل می کنند ایران و دنیا را تحت تاثیر قرار داد و این همان پلی است که بشریت را نجات خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار