جانبازان مایه عزت نظام و انقلاب اسلامی هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: جانبازان مایه عزت نظام و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۸۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ - 21April 2018

جانبازان مایه عزت نظام و انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، ایوب درویشی امروز در آیین‌ها تجلیل از کارمندان جانباز استانداری ایلام اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی سبب شد تا ایلام از مسیر توسعه عقب بماند و امروز تمام مردم و مسئولان برای جبران آن سال‌ها باید تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، ایثارگران را همچون چراغ و سبب روشنایی کشور دانست و افزود: در دورانی که کشور در معرض خطرناک‌ترین آسیب‌ها و مظلوم واقع بود، جوانان در مقابل هجوم دشمن ایستادگی و از شرف و کیان این مرز و بوم دفاع کردند.

وی افزود: هریک از رزمندگان کشور الگوی ایثار و رشادت هستند، جانبازان عشق واقعی را در کشور معنا کردند، هدف تمام جانبازان عزیز در دوران جنگ تحمیلی تعالی دین مبین اسلام بوده است.

درویشی با اشاره به مشکلات پیرامون جانبازان استان گفت: بسیاری از جانبازان امروز با انواع مشکلات و دردهای ناشی از جنگ دست و پنجه نرم می‌کنند، اختلال در خواب و روند عادی زندگی جانبازان را احاطه کرده، جانبازان افرادی هستند که با ایثارگری و مجاهدت‌های خود امنیت و آرامش را به کشور و برای نظام به ارمغان آورند.

درویشی عنوان کرد: مشکلات و دردهایی که جانبازان آن را احساس می‌کنند هر روز تکرار می‌شود، مجاهدت‌ها و رشادت‌های جانبازان هرگز نباید از یاد برود، امروز بعضی افراد در مادیات غرق‌شده و فریب ظواهر دنیوی را خورده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت هوشیاری در برابر اقدامات تفرقه‌افکنانه در کشور تصریح کرد: نباید آب در آسیاب دشمن ریخته شود، هرگونه حرکت و اقدامی که سبب وهن آیین و مذهب کشور شود معیارهای روشنی از دنیاپرستی و غرق شدن در مادیات است.

‌درویشی با اشاره به مقام و جایگاه والای جانبازی و ایثارگری تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ارج و جایگاه جانبازان بالاتر از مقام شهادت و شهداست بنابراین باید قدر این انسان‌های عزیز را در کشور دانست، پیروی از مکتب عاشورا عامل مهم و اصلی در راستای بالندگی مقام ایثارگری بوده که همیشه در طول انقلاب اسلامی این قبیل جهت‌گیری‌ها حفظ‌شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ما کیان کشور خود را مدیون ایثارگران می دانیم خاطرنشان کرد: ایثارگری به عنوان فراز بلندی از زندگی، به آن ارزش و بهاء می دهد و زندگی را مملو از عشق می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها