نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

جانبازان سند استقلال و سربلندی کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جانبازان سند استقلال و سربلندی کشور هستند و برگردن ما حق دارند.
کد خبر: ۲۸۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ - 21April 2018

جانبازان سند استقلال و سربلندی کشور هستندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار با جانبازان گرانقدر 70 درصد ‌اردبیلی اظهار داشت: جانبازان سند استقلال و سربلندی کشور هستند و برگردن ما حق دارند که به عنوان کوچک‌ترین وظیفه باید از این بزرگواران تجلیل و قدردانی کنیم.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز فرخنده ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز افزود: روز جانباز بهانه‌ای برای تجدید دیدار با جانبازان است و امیدواریم همگان صبر و استقامت این بزرگواران را در زندگیشان مبنای اصلی قرار دهند و آنان را به عنوان یک الگوی شاخص در زندگی بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: کشور مدیون جانبازانی است که در عزت، استقلال و سربلندی کشور حق دارند و دیدار و تجلیل از چنین بزرگوارانی وظبقه ما است وهشت سال دفاع مقدس تابلو تصویری از شجاعت و ایستادگی ملت ماست  که هر کس می‌خواهد ملت ما را بشناسد به این تابلو نگاه کند و جانبازان عزیز علمداران همان حماسه و ایستادگی هستند.

عاملی با اشاره به دوران دفاع ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر تجاوز استکبار چهانی به سرکردگی رژیم بعثی صهیونیستی عراق اظهار کرد: جانبازان گرانقدر و  و خانواده‌های صبور و ایثارگر آنها بعد از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس همچنان درگیر عوارض ناشی از جنگ هستند و قهرمانانه آن را تحمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: خانواده و فرزندان جانبازان نیز به اندازه جانبازان صبر و استقامت دارند که بنده به نوبه خود کمال تشکر و قدردانی را از این خانواده‌های معظم و بزرگوار دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها