تجلیل از جانبازان سرافراز پایگاه شهید نواب صفوی سمنان و مسجد حضرت ولی عصر (عج)

همزمان با سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، از جانبازان سرافراز پایگاه شهید نواب صفوی و مسجد حضرت ولی عصر عجل الله سمنان تجلیل شد.
کد خبر: ۲۸۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ - 21April 2018

تجلیل از جانبازان سرافراز پایگاه شهید نواب صفوی سمنان و مسجد حضرت ولی عصر (عج)«سبحان مهرکوشان» مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس در سمنان اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز که یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، از جانبازان سرافراز پایگاه شهید نواب صفوی و مسجد حضرت ولی عصر (ع) سمنان تجلیل شد. 

مهرکوشان افزود: جانبازان عزیز در دوران پر افتخار دفاع مقدس با مجاهدت در راه خدا با جان و مال خود ، استقلال، آزادی و شرافت سرزمین اسلامی خویش را پاس داشتند و نهال عزت و اقتدار نظام اسلامی را با خون خویش سیراب کردند.

«عبد الله نجف زاده» فرمانده پایگاه شهید نواب صفوی سمنان پیرو فرمایش گوهر بار امام راحل (ره) که جانبازان رهبران این نهضت اند اظهار داشت: جانبازان با ارج نهادن به ارزش های دینی و اسلامی و با ترویج فرمان های اصیل اسلامی و عمل به آن ها، باعث تشویق افراد جامعه و هدایت آنان و حفظ ارزش های اسلام و انقلاب می گردند. جانبازان الگوی ارزش های اسلامی و مروّجان معنویت در جامعه به شمار می آیند.

نجف زاده ادامه داد: برای ما افتخاریست که در سالروز ولادت عبد صالح، باب الحوائج (حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام) خجسته زاد روز میلاد با سعادت سپهسالار کربلا، از جانبازان غیور که علمداران انقلاب اسلامی و یاوران رهبر معظم انقلاب هستند، تقدیر به عمل آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار