تجری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

منطقه «بازی دراز» نمایانگر مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

نماینده مردم گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: هر ساله زائرین زیادی جهت بازدید در منطقه «بازی‌دراز» حضور پیدا کرده و با شهدا تجدید میثاق می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ - 22April 2018

منطقه «بازی دراز» نمایانگر مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «بازی‌دراز» و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم انقلابی و غیور شهرستان سرپل ذهاب در مدت جنگ تحمیلی خوش درخشیدند و نقش آفرینی کردند.

وی ادامه داد: آنها با دفاع از خاک وطن و ناموس این سرزمین ثابت کردند که همواره در صحنه نبرد حضور دارند و هیچگاه برای دفاع از وطن عرصه نبرد را خالی نخواهند کرد.

تجری با بیان اینکه عملیات بزرگ و غرورآفرین «بازی‌دراز» باهمکاری مشترک سپاه و ارتش صورت گرفت، عنوان کرد: این عملیات یکی از حساس‌ترین و به‌نام‌ترین عملیات‌ها در غرب کشور بود. این عملیات‌ در ارتفاعات منطقه «بازی‌دراز» شکل گرفت که به لحاظ موقعیت استراتژیک خود از اهمیت فوق‌العاده برخوردار است.

این نماینده خانه ملت افزود: امروز منطقه «بازی‌دراز» نمایانگر مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در غرب کشور است که هر ساله زائرین زیادی جهت بازدید در این منطقه حضور پیدا می‌کنند و با شهدا تجدید میثاق دارند.

وی تصریح کرد: در این عملیات رزمندگان ما توانستند 1500 نفر از نیروهای بعثی عراق را به هلاکت برسانند و 700 نفر دیگر را به اسارت درآورند که همین آمار نشان از بزرگی عملیات است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار