یادداشت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد به مناسبت روز تاسیس سپاه؛

پاسداران تربیت یافتگان عاشورا هستند

سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد طی یاداشتی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روز پاسدار را که فرزندان امام حسین علیه السلام و تربیت یافتگان عاشورا و کفر ستیزان جانباز کربلا و پویشگران محرم هستند را گرامیداشت.
کد خبر: ۲۸۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ - 22April 2018

پاسداران تربیت یافتگان عاشورا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی»  مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد طی یاداشتی «دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان مبارک حکیمانه معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (قدس سره) نهادی که با نقش‌آفرینی بی‌بدیل، پرصلابت و مثال‌زدنی در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی دفاع مومنانه و همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران پرحماسه دفاع مقدس است که عزت، امنیت پایدار و اقتدار ملی را به ارمغان آورد.

شاید در آن روزهای نخست كه هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطرح می كردند، تصور نمی رفت كه چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشكیلات تازه تأسیس خواهد بود؛ اما از آنجا كه محرك حضور در این نهاد خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده كرده بودند.

سربلندی و پیش روندگی انکارناپذیر و تاریخ ساز سپاه در عرصه مأموریت‌های محوله و به ویژه هوشمندی و بصیرت آحاد پاسداران انقلاب اسلامی در برابر ترفندها و سناریوهای پیچیده جبهه دشمنان ایران اسلامی درعرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم برای مهار، انحراف و یا فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی که ناکامی و شکست‌های راهبردی مستمری را برای آنان رقم زده است باعث عصبانیت و استیصال شبکه پلید سلطه و صهیونیست و در نتیجه طراحی هجمه‌های سنگین تبلیغاتی و عملیات روانی بی وقفه امپراتوری رسانه‌ای غربی ـ صهیونیستی علیه این نهاد انقلابی شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

پاسداران، بازوان مسلح انقلاب و طلایه داران یک ارتش مکتبی و مردمی هستند؛ افرادی که انقلاب را به خوبی لمس کرده اند و نه تنها درک روشنی از آن دارند، که خود زینت بخش ارزش های انقلابی هستند. آن ها، فرزندان امام حسین علیه السلام و تربیت یافتگان عاشورا و کفرستیزان جانباز کربلا و پویشگران محرم هستند.

امید است در سال «حمایت از تولید داخلی» با تکیه و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت‌های عظیم داخلی و بومی‌سازی اقلام و تجهیزات پیشرفته و مدرن با حمایت از کالاهای تولیدی داخل، شاهد شکوفایی و پیشرفت روز افزون، استحکام دفاعی - امنیتی و ارتقاء توانمندی و آمادگی‌های همه‌جانبه، توسعه بسیج مردمی، عمق‌بخشی انقلاب اسلامی در سطح بین المللی و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت باشیم.

دوام دلسوزان نظام را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)  و دولت خدمتگزار از خداوند قادر متعال مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار