قنبری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عملیات «بازی دراز» یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس بود

یکی از فرماندهان سپاه استان کرمانشاه گفت: عملیات غرورآفرینی که در منطقه «بازی‌دراز» به‎دست رزمندگان اسلام شکل گرفت، امروز یکی از عملیات‌های مهم دوران جنگ تحمیلی به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۸۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 22April 2018

عملیات «بازی دراز» یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار مسعود قنبری از فرماندهان سپاه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره عملیات غرورآفرین «بازی‌دراز» اظهار داشت: شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه تعداد 856 شهید والامقام را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است. این تعداد از شهدا نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم این منطقه به نظام و ولایت است.

وی ادامه داد: منطقه «بازی‌دراز» و آن عملیات غرورآفرینی که در این منطقه به‌دست رزمندگان مجاهد شکل گرفت، امروز یکی از عملیات‌های مهم دوران جنگ تحمیلی به‌شمار می‌رود.

قنبری با بیان اینکه منطقه «بازی‌دراز» سمبلی برای غرب کشور است، اضافه کرد: خوشبختانه همه ساله شاهد حضور مردم انقلابی ایران در این منطقه برای بازدید از مناطق عملیاتی هستیم.

وی افزود: باید سالروز این عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس به نحو احسن گرامی داشته شود و در سوق دادن افکار عمومی به اینگونه عملیات‌ها، تلاش مضاعف داشته باشیم.

قنبری تصریح کرد: همانطور که مطلع هستید، عملیات «بازی‌دراز» بزرگترین عملیات غرب کشور بود که در ارتفاعات به وقوع پیوست و سرانجام این عملیات، پیروزی رزمندگان ما را در بر داشت.

وی افزود: امید است دعای همه‌ی شهدای ایران اسلامی پشت سر ما باشد و ما نیز در مسیر آنها گام برداریم که بدون شک عاقبت‌بخیری فقط در این راه است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار