مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان:

یادمان‌های شهدا بهترین مکان‌ برای فعالیت‌های فرهنگی هستند

«محمدمهدی ابوالحسنی» گفت: حضور شهدای گمنام در هر مکان باعث برکت و سعادت و همچنین یکی از بهترین مکان‌های تجمع برای فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ - 22April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، جلسه هیأت امنای شهدای گمنام شهرستان «بم» با حضور «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان بم برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: جهت ساخت یادمان شهدای گمنام در این شهرستان و تسریع در روند کار همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جلسات هیأت امنای شهدای گمنام باید به صورت فعال برگزار و مصوبات جلسات عملیاتی شود، افزود: حضور شهدای گمنام در هر مکان باعث برکت و سعادت و همچنین یکی از بهترین مکان‌های تجمع فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود و به عنوان یک مکان مقدس باید مورد تکریم قرار گیرند.

ابوالحسنی در ادامه به تعداد شهدای گمنام تدفین شده در شهرستان «بم» اشاره کرد و افزود: پیکرهای مطهر 2 شهید در بوستان شهدای گمنام شهر «بم» در سال 1396 و پیکرهای مطهر 2 شهید دیگر نیز در شهر «بروات» در سال 1393 تشیع و خاکسپاری شده‌اند و همچنین پیکرهای مطهر 5 شهیدگمنام نیز در سال 1381 در مسجد جامع «بم» تدفین شده‌اند.

یادمان شهدای گمنام مکان مقدس هشتند که باید مورد تکریم قرار گیرند.//در حال ویرایش

در ادامه حجت‌الاسلام «قاسم دانشی» امام جمعه شهرستان بم نیز در این جلسه با بیان اینکه شهدا در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند، اظهار داشت: وظیفه ما تکریم و احترام به خانواده شهدا است که جان فرزندان‌شان را در جهت حفظ این نظام در طبق اخلاص گذاشتند.

وی ادامه داد: ما مسئولین وظیفه داریم تا در جهت ساخت یادمان شهدای گمنام تمام توان خود را به کار ببندیم.

همچنین «هادی شهسواری» فرماندار شهرستان بم نیز در این جلسه اظهار داشت: جهت ساخت یادمان شهدای گمنام شهرهای «بم» و «بروات»، اعتبارات لازم را در بودجه سال ۱۳۹۷ اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار