نصیری:

از خدا خواستاریم که همیشه در مسیر شهدا باشیم

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گفت: از خداوند درخواست داریم که بتوانیم در دانشگاه، ادامه‌ دهنده راه این شهدای بصیر ولایی باشیم.
کد خبر: ۲۸۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 22April 2018

از خدا خواستاریم که همیشه در مسیر شهدا باشیم

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رضا نصیری مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بهمراه رئیس، معاونان و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با خانواده «مهدی دهقانی یزدلی» نخستین شهید مدافع حرم شهرستان کاشان دیدار کرد.

در این دیدار با ابلاغ سلام ولایتی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، یک جلد کلام الله مجید و کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس به این خانواده شهید تقدیم کرد.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: یقیناً تربیت و پرورش چنین جوانانی باید در دامن‌های پاک و نیز لقمه و روزی حلالی باشد که پدران و مادران شهدای مدافع حرم توانسته‌اند اینگونه فرزندانی را تحویل اسلام و نظام اسلامی دهند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکر باشید که توانسته‌اید چنین فرزندی را تربیت کنید و خوشحال باشید که شفیع بزرگی در روز محشر و در نزد اهل بیت دارید و ما هم از خداوند درخواست داریم که بتوانیم در دانشگاه ادامه دهنده راه این شهدای بصیر ولایی باشیم و در مسیر و راه ترسیمی این شهیدان حرکت کنیم زیرا که اقتدار، امنیت و عزت خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

در پایان این دیدار قرار شد که یکی از ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به نام این شهید نامگذاری شود.

بر پایه این گزارش، شهید مدافع حرم «مهدی دهقانی یزدلی» در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قرارگاه تیفور در سوریه به شهادت رسید و از وی سه فرزند خردسال به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار