وصیت‌نامه شهید دفاع مقدس 1/

پیرو ولایت فقیه باشید

شهید «نعمت‌الله منصوری» در وصیت‌نامه‌اش بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرده است.
کد خبر: ۲۸۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 22April 2018

ای امت ایران؛ پیرو ولایت فقیه باشید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، وصیت‌نامه شهدا مسیر عاقبت‌بخیری و رسیدن ما به خداست. با درک درست از وصیت شهدا و عمل به آن می‌توانیم در مسیری قدم بگذاریم که رضایت پرودگار متعال است. در این راستا وصیت‌نامه شهید دفاع مقدس «نعمت‌الله منصوری» را برایتان بازگو می‌کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شكر و سپاس كه ما را هدايت كرد و براى رشد و صلاح در اين دنيا قرار داد. سلام و درود بر رهبر عزيز انقلاب امام خمينى، سلام و درود به ارواح طيبه شهدا كه در دانشگاه الهى قبول شدند و موفق به گرفتن مدرک شجاعت و شهادت شدند. اميدوارم ما از ادامه ‌دهندگان راه اين عزيزان باشيم.

خدايا، در ميدان رزم با دشمن متجاوز، تمام سختی‌ها و رنج‏‌ها را تحمل مى‌كنم و هجرت كرده‏‌ام تا از گناهانم درگذرى.

اى امت ايران، دست از يارى امام عزيز بر نداريد و پيرو ولايت فقيه باشيد.

مادرجان، تو يك قربانى (شهيد محمد منصورى) به درگاه خدا هديه نموده‌‏اى. اميدوارم من دومين هدیه‌ات به درگاه خدا باشم، مراقب باش در اين امتحانات الهى موفّق شوى. پدر بزرگوارم، مرا حلال كن و از كوتاهى‌هاى من بگذر.

برادران، خواهران و همسر عزيزم، شما برايم خيلى زحمت كشيده‌ايد‌، راهى كه انتخاب كرده‏‌ام خيلى با ارزش است، ان‏‌شاءاللّه رضاى خدا در آن باشد.

همسر عزيزم، زينب‏‌وار استقامت كن، صبر و بردبارى پيشه كن.

خدايا، عمر امام عزيزمان را مستدام بدار.

والسلام

نعمت‌الله منصورى 1365.9.30

بر پایه این گزارش، شهید دفاع مقدس «نعمت‏‌اللّه منصوری نوش‌آبادی» سال 1342 در شهر نوش ‌آباد به دنيا آمد. در سال 1361 بعد از طى دوره آموزش نظامى راهى ميدان‏‌هاى جنگ عليه دشمن متجاوز شود. او مدتى به‌عنوان بى‏سيم‌‏چى سردار شهید حسين خرازى فرمانده لشكر 14 امام حسين (ع) بود.

وی در عمليات كربلاى 5 در منطقه شلمچه، بعد از چند روز نبرد خونين با بعثی‌ها، بر اثر اصابت گلوله به قلبش در بهمن‌ماه 65 به شهادت رسيد و مدت 35 روز پيكر مطهر او در ميدان جنگ روى زمين باقى مانده بود تا اين‏كه در تاريخ یازدهم اسفندماه 65 پيكرش به وطن بازگشت.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها