فرمانده سپاه فنوج:

پاسداری باید برگرفته از تفکر و اندیشه انقلابی باشد

فرمانده سپاه فنوج گفت: پاسداری باید برگرفته از تفکر و اندیشه انقلابی باشد، پاسداری محدود به زمان نیست و باید به آن به عنوان یک تفکر نگریست.
کد خبر: ۲۸۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 22April 2018

روز پاسدار پیام رسان حراست از نهضت سرخ عاشورا استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «علی‌‌اکبر هیرخشت» فرمانده سپاه فنوج با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مردم ایران، نهاد و سازمانی کاملاً شناخته شده است و با توجه به هجمه‌های دشمنان و جریان ضد انقلاب به این نهاد انقلابی، معرفی و توصیف سپاه به ویژه برای نسل جوان در شرایط کنونی یک ضرورت است.

این مسئول با اشاره به نامگذاری ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار این عنوان را پیام آور حرکت جهادی امام حسین (ع) که منجر به قیام عاشورا شد، دانست.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی خطاب به پاسداران، این‌گونه می‌گویند: «من اصرار دارم که شما عزیزان پاسدار در هر کجا هستید، روح و حقیقت مسئله پاسداری و سپاه پاسداران را مورد توجه قرار دهید.».

فرمانده سپاه فنوج تصریح کرد: روز پاسدار عنوان بسیار والایی است و این عنوان را باید با خصوصیات رفتاری و اخلاقی خود در وجود و در دل و روح و ذهنشان حفظ کنند.

هیرخشت یادآور شد: سپاه پاسداران با پیروزی انقلاب و براساس یک ضرورت شکل گرفته و محافظت از یک نظام ارزشی و سیستم سیاسی در برابر تهدیدات و خطرات متوجه آن، یک ضرورت است.

فرمانده سپاه فنوج تصریح کرد: پاسدار یک مجاهد فی سبیل الله است و این جهاد در راه خدا، نه به عنوان یک شغل، بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه جهاد و ارزش جهاد و دستاورد‌های جهاد، بسیار والاتر و بالاتر از آن است که از آن به عنوان یک شغل نام‌برده شود.
این مسئول، ایثار و گذشت را از پیام‌های روز پاسدار برشمرد و افزود: حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) با قیام عاشورا درس آزادی و آزادمردی را به ما آموختند که با گذشت از جان و مال خود در راه خدا گام برداشتند.

هیرخشت بیان داشت: پاسداری برگرفته از تفکر و اندیشه انقلابی باید باشد، چرا که پاسداری محدود به زمان نیست و باید به آن به عنوان یک تفکر نگریست.

فرمانده سپاه فنوج با تاکید بر ادامه دادن راه امام حسین (ع) و شهدا متذکر شد: باید پاسداری را به عنوان یک تکلیف و ادای دین به آن نگاه کرد، پاسداران با پیروی از ولایت فقیه می‌توانند به اهداف انقلاب و امام حسین (ع) دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار