فرماندار ملایر:

جانبازان مصداق بارز فداکاری هستند

فرماندار ملایر گفت: جامعه اسلامی باید با اخلاق بوده و سرآمد آن نیز ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که جانبازان و ایثارگران مصداق بارز آن هستند.
کد خبر: ۲۸۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 22April 2018

جانبازان مصداق بارز فداکاری در جامعه هستندبه گزارش دفاع پرس از همدان «عبدالعظیم رضایی» فرماندار ویژه ملایر امروز در مراسم بزرگداشت روز جانباز که به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در ملایر برگزار شد، جانبازان را شهدای زنده خواند و اظهار داشت: جامعه اسلامی ما باید با محبت و با اخلاق بوده و سرآمد آن نیز ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که بدون شک جانبازان، ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس مصداق بارز آن هستند.

وی در ادامه حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه را یک وظیفه مهم دانست و افزود: شهدایی که تقدیم انقلاب شد و سختی‌هایی که ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم آنان متحمل شدند، همه برای صیانت از ارزش‌ها و مقدسات دینی، ولایت‌پذیری و تبعیت از رهبری در دفاع مقدس بود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس همواره بودن در رکاب امام حسین (ع) را آرزوی خود می‌دانستند و دفاع مقدس این آرزوی آنان را برآورده کرد گفت: کسانی که در دوران دفاع مقدس اهل پیکار و مجاهدت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند، صادقانه و خالصانه در صحنه‌ حاضر شده و با دشمنان می‌جنگیدند.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از پیش باید قدردان رشادت‌ها و از جان گذشتگی جانبازان و ایثارگران باشیم بیان داشت: همانطور که امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از ارزش‌های دینی قیام کرد ما نیز وظیفه داریم با امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهیم ظلمی در جامعه صورت گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه نباید نسبت به مسایل و مشکلات جامعه بی تفاوت باشیم افزود: استکبار جهانی که در مبارزه با ملت ایران همواره با شکست مواجه شده امروز نیز با تهاجم فرهنگی به دنبال این است که جوانان ما را بی‌هویت کند و ما هیچ‌گاه نباید چنین اجازه‌ای را به دشمنان بدهیم.

وی نقش جانبازان و ایثارگران را به عنوان اقشاری که مورد قبول و اعتماد مردم هستند بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این دلیرمردان امروز باید با گفتار و عمل خود نسبت به رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ورود جدی داشته باشند.

معاون استاندار همدان یادآور شد: جامعه ایثارگران و جانبازان همان گونه که در بالاترین درجه‌ها و عرصه‌ها خود را اثبات کردند در این حوزه‌ها نیز باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند تا با تلاش همه جانبه گشایشی در جامعه حاصل شود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع با تلاش همه جانبه میتوان از فساد جلوگیری کرده و یک جامعه معنوی و اخلاقی برای جوانان نسل آینده مهیا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها