فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

«سپاه» و «بسیج» مکمل و برادر «ناجا» در برقراری امنیت هستند

«محسن کریمی» گفت: سپاه و بسیج مکمل و برادر ناجا در برقراری امنیت و آرامش و بالا نگهداشتن پرچم نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۸۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ - 22April 2018

سپاه و بسیج بال های تامین امنیت کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، در نشست با فرمانده نیروی انتظامی استان، با اشاره به تلاش‌های نیرو‌های سخت‌کوش انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: مردان غیور نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود، در مسیر تأمین امنیت و آرامش جامعه گام برمی‌دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی از نظر امکانات و تجهیزات با کاستی‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند که بدون شک رفع این چالش‌ها می‌تواند به بهتر شدن عملکرد این نیرو کمک کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در شهرستان‌های استان امروز کمبود‌ها به شدت احساس می‌شود که در این زمینه لازم است نیروی انتظامی حضور جدی‌تر در این مناطق داشته باشد و مباحث مرتبط با اهداف را پیگیری کند.

سردار کریمی گفت: نیروی انتظامی با وجود تمام کاستی‌ها نقش خود را در تأمین امنیت به‌خوبی برقرار کرده و به خوبی توانسته به وظایف خود در برقراری امنیت و آرامش عمل و شرایط امنیتی خوبی را در استان حکم‌فرما کند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج مکمل و برادر ناجا در برقراری امنیت و آرامش و بالا نگهداشتن پرچم نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها از جمله مسائل اجتماعی و امنیتی حضوری پررنگ دارد و سپاه و بسیج نیز همواره در کنار نیروی انتظامی حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها