تکذیبیه؛

ستاد راهیان نور هیچ ارتباط سیاسی، حفاظتی و تشکیلاتی با هیچ شخصیت و نهادهای سیاسی نداشته و ندارد

روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به دنبال درج خبری در سایت انتخاب و استفاده دیگر سایت ها و خبرگزاری ها از این خبر به عنوان منبع در تاریخ 5 شهریور ماه باعنوان« جزئیات انتقال هدایا از موزه ریاست جمهوری» تکذیبیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰ - 07September 2013

ستاد راهیان نور  هیچ ارتباط سیاسی، حفاظتی و تشکیلاتی با هیچ شخصیت و نهادهای سیاسی نداشته و ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی وتبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در این تکذیبیه خطاب به مدیر سایت انتخاب آمده: در بخشی از این خبر تیم ستاد راهیان نور به عنوان تیم حفاظتی رئیس جمهور سابق تلقی شده و اینگونه عنوان شده است که از لحظه انتقال هدایا به ساختمان لادن( ساختمان رئیس دفتر سابق دولت قبلی) هر شب شیفت حفاظتی از سوی نیروهای ستاد راهیان نور در سعد آباد و تشریفات ریاست جمهوری برقرار شده است.

لازم به ذکر و یادآوری است ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور ساماندهی، نظم بخشی وحمایت از حرکت عظیم فرهنگی معنوی راهیان نور تشکیل و راه اندازی شده است وصرفا یک مجموعه فرهنگی در راستای خدمت رسانی به زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

این ستاد فاقد هرگونه تیم حفاظتی برای افراد ونهادها بوده و هیچ گونه ارتباط سیاسی، حفاظتی وتشکیلاتی باهیچکدام از شخصیتها و نهادهای سیاسی نداشته وندارد.

لذا خبر منتسب به راهیان نور منتشر شده در آن سایت و دیگر رسانه های همسو کذب محض بوده  و در راستای خدشه و ضربه وارد کردن به حرکت عظیم ومعنوی راهیان نور تلقی می شود.

در ضمن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان متولی اصلی راهیان نور کشور( ریاست ودبیری) خود را محق می داند از طریق مراجع ذیصلاح قضایی در این خصوص اعاده حیثیت واز منتشرکنندگان اخبار کذب ودروغ شکایت و بازخواست نماید.

لذا مقتضی است دستور فرمایید برابر قانون نسبت به انتشار تکذیبیه و اصلاح خبرمذکور اقدام لازم به عمل آید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار