رئیس بنیاد شهید همدان:

اقتدار امروز ایران حاصل فداکاری جانبازان است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان گفت: اقتدار و امنیت نظام اسلامی ایران حاصل فداکاری و ایثار جانبازان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۲۸۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 22April 2018

اقتدار امروز ایران حاصل فداکاری جانبازان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «مجید صفدریان» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در مراسم بزرگداشت روز جانباز با تبریک به مناسبت ایام اعیاد شعبانیه و با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: اگر پایمردی ایثارگران و صبر و استقامت خانواده های ایشان نبود شاهد چنین امنیتی در کشور نبودیم.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های جانبازان در دوران دفاع مقدس، اقتدار و امنیت نظام اسلامی ایران را حاصل فداکاری و ایثار مردم و جانبازان این مرز و بوم دانست و اضافه کرد: حضرت ابوالفضل (ع) در ایثار و فداکاری به عنوان شخصیتی کم نظیر در تاریخ شناخته می‌شود.

صفدریان با بیان اینکه حضرت عباس (ع) بدون شک الگویی شایسته برای جانبازان و ایثارگران در پاسداری از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است تصریح کرد: امروز همه ما باید بیش از پیش به دنبال ادامه دادن راه و مسیر رزمندگان و شیردلان دوران هشت سال حماسه و ایثار باشیم.

در پایان مراسم از جانبازان 70 درصد «علی نجفیان متهور»، «محمد گوهری»، «محمد دانش‌فر» و جانبازان 30 درصد «حمید حسام» و «مهری رنجبران» و نیز خانواده شهیدان «علی خوش‌لفظ» و «محمد ازنب» تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها