فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان:

تبعیت از رهبری جامعه رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

سردار «علی ملک شاهکویی» گفت: الگوبرداری و تبعیت از رهبری جامعه چه در زمان پیامبر و چه در زمان کنونی (پیروی از ولایت فقیه) مهمترین رمز پیروزی در دفاع مقدس و همینطور حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۲۸۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ - 22April 2018

تبعیت از رهبری جامعه رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بودسردار «علی ملک شاهکویی» فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان گلستان گفت: الگوبرداری و تبعیت از رهبری جامعه چه در زمان پیامبر و چه در زمان کنونی (پیروی از ولایت فقیه) مهمترین رمز پیروزی در دفاع مقدس و همینطور حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است.

به منظور بررسی بیشتر این موضوع توجه شما را به گفتگوی ما با سردار «علی ملک شاهکویی» جلب می کنیم.

دفاع پرس: علت نامگذاری روز پاسدار مقارن با ولادت امام حسین (ع) چیست و پاسداران انقلاب چگونه بایستی سیره، روش و خصوصیات امام حسین (ع) را سرلوحه کار و ماموریت خود قرار دهند؟

یقینا روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی که می بایست در پاسداران ما باشد برگرفته از شهادت طلبی و ایثار و گذشت مولایمان امام حسین(ع) می باشد و پاسداران باید امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دهند.

دفاع پرس: الگو برداری و تبعیت از ائمه اطهار و حضرت اباعبدالله الحسین در دوران دفاع مقدس برای پاسداران نظام تا چه اندازه موثر واقع شده و تاثیر این پیروی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس چه بوده است؟

 الگوبرداری و تبعیت از رهبری جامعه چه در زمان پیامبر و چه در زمان کنونی (پیروی از ولایت فقیه) مهمترین رمز پیروزی در دفاع مقدس و همینطور حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است.

دفاع پرس: با توجه به ماموریت سپاه پاسداران در این برهه از زمان و تهدیدات و آسیب هایی که متوجه نظام است، نقش سپاه در مقابله با آنان چیست؟ (به ویژه جنگ نرم و مقابله با تهاجمات فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و...)

بزرگترین تهدیدات بیگانگان در زمینه های تهاجم فرهنگی از طریق فضای مجازی، تبلیغ وهابیت و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است و سپاه پاسداران می تواند با این تهاجمات از طریق  فرهنگ سازی مقابله کند.

دفاع پرس: با توجه به مسئولیت و ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که جلوگیری از فراموشی و تحریف آثار دفاع مقدس می باشد؛ نقش سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف بنیاد چیست و چه اقداماتی می تواند انجام دهد؟

بیان خاطرات بصورت زنده و بیان حقایق جنگ، تبیین اهداف شهدای جنگ تحمیلی برای عامه مردم به خصوص جوانان و تلاش بیشتر در اعزام های راهیان نور ازاقداماتی است که سپاه پاسداران در راستای اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس انجام می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها