سردار عراقی زاده عنوان کرد:

فعالیت چشمگیر بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح در زلزله کرمانشاه

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: خدماتی که در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح به زلزله زدگان ارایه شد به نحوی بود که بیماران رضایتمندی بیشتری نسبت به بیمارستان‌های کشوری داشتند.
کد خبر: ۲۸۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ - 22April 2018
رضایتمندی مصدومان زلزله کرمانشاه از خدمات دهی در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسن عراقی زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح در ششمین همایش فرماندهان، بهداشت و سلامت سپاه با اشاره به عملکرد درخشان حوزه بهداشت و درمان سپاه در سال ۹۶، اظهار داشت: سال گذشته یکی از سال‌های درخشان عملکرد سپاه در دو موضوع راهپیمایی اربعین و زلزله کرمانشاه سرپل ذهاب بود؛ در این دو موضوع معاونت بهداشت و درمان سپاه فعالیت چشمگیری داشت.

وی در خصوص عملکرد سپاه در زلزله کرمانشاه، گفت: زمانی که زلزله کرمانشاه روی داد، بیمارستان‌های صحرایی سپاه در منطقه چنان فعالیتی از خود نشان دادند که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیمارستان خود را در منطقه تعطیل کرد و فقط از بیمارستان صحرایی سپاه خدمات می‌گرفت.

وی ادامه داد: حتی زمانی که قرار شد تعدادی از مجروحان زلزله برای درمان به تهران منتقل شوند، از معاونت سلامت وزارت بهداشت تماس گرفتند و در خواست کردند برای درمان زلزله زدگان در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح اعلام ظرفیت کنیم؛ در این رابطه بیمارستان بقیه الله (عج) آمادگی پذیرش ۱۰۰ مصدوم را اعلام کرد.

سردار عراقی زاده تصریح کرد: خدماتی که در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح به زلزله زدگان ارایه شد بنا به گفته معاونت سلامت وزارت بهداشت، باعث شد تا بیماران رضایتمندی بیشتری نسبت به بیمارستان‌های کشوری داشته باشند.

انتهای پیام/۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار