نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

اقتدار کشور حاصل مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران است

امام‌ جمعه کرمانشاه، با حضور در منزل تعدادی از جانبازان، روز جانباز را به آنان تبریک گفت.
کد خبر: ۲۸۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ - 22April 2018

اقتدار کشور حاصل مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه: به مناسبت گرامی داشت اعیاد شعبانیه و «روز جانباز» حضرت ابوالفضل العباس(ع)، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ،  امروز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه 97 با حضور در منزل 6 تن از جانبازان 70 درصد گرانقدر قطع نخاعی، با این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار آیت الله علما با تبریک ایام فرخنده ماه پربرکت شعبان و روز جانباز، گفت: وجود شما جانبازان عزیز برای این کشور بسیار مغتنم و ارزشمند و زحمات و خدمات شما فراموش نشدنی است.
امام‌ جمعه کرمانشاه افزود: اقتداری که امروز ایران اسلامی از آن برخوردار است به خاطر مجاهدت‌ها و رشادت‌های شما جانبازان و ایثارگران عزیز است و شما حامی و پشتیبان مطمئن نظام و انقلاب هستید.
نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: همه مسئولین نظام مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شما عزیزان هستند و به‌ واسطه از خود گذشتگی‌های شما در جایگاه مسئولیت قرارگرفته‌اند و لذا باید با تمام توان در خدمت شما عزیزان بوده و به این خدمتگزاری افتخار کنند.
در این دیدار از جانبازان گرانقدر، علی شاه‌حسینی، عبدالکریم محمدی، غلامرضا اکبری، جلیل محمدپور، جهانگیر محمدیان و محمدباقر میرزایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار