نماینده تبریز:

سپاه پشتوانه عظیمی برای جریان دیپلماسی کشور است

محمد اسماعیل سعیدی گفت: سپاه از بدو پیروزی انقلاب نقش مهمی در حفاظت و پاسداری از انقلاب نشان داده است تا جایی که حضرت امام (ره) فرمودند، اگر سپاه نبود کشورهم نبود.
کد خبر: ۲۸۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 22April 2018

سپاه پشتوانه عظیمی برای جریان دیپلماسی کشور استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نقش سپاه در حفاظت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را موثر دانست و اظهار داشت: هر جا نظام و انقلاب با مخاطره روبه رو بوده سپاه به میدان آمده و با موفقیت و فدا کردن جان بسیاری از پرسنل خدوم خود به حفظ و دفاع از نظام و انقلاب پرداخته است.

فرمانده سابق سپاه شهرستان جلفا و جانشین فرمانده لشکر عاشورا تاکید کرد: سپاه در ابعاد مختلف از جمله مباحث امنیتی، نظامی ،سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش خود را نشان داده و سعی کرده خالصانه و صادقانه برای انقلاب و نظام خدمات خود را بصورت عملی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه در هر مقطعی کشور با مشکل مواجه شده سپاه بدون ادعا و منت ورود پیدا کرده گفت: در خارج از مرزها اتفاقات بسیاری مهمی در دهه اخیر رخ داده و جریانات تکفیری وافراطی مانند داعش برای مقابله با اراده ملت ایران صف آرایی کردند اما شاهد بودیم که سپاه پاسداران نقش ممتازی را در مقابله با این جریانات داشت و همچنان هشیار است تا اجازه ظهور مجدد آنان داده نشود.

فرمانده سابق سپاه مرند و جلفا افزود:‌ سپاه در هر منطقه از جمله عراق ، سوریه و افغانستان ورود کرده برای ایران افتخار آفریده و پشتوانه بسیار عظیم و موثری برای جریان دیپلماسی کشور شده است.

منبع: جام جم

نظر شما
پربیننده ها