همسر شهید مدافع حرم؛

دوست دارم با مخالفان مدافعان حرم صحبت کنم/ از حاتمی‌کیا و مقدم تشکر می‌کنم

همسر شهید مدافع حرم هادی باغبانی گفت: دوست دارم با مخالفان مدافعان حرم صحبت کنم و دلیل مخالفتشان را بپرسم و اینکه چرا آنقدر دیدشان نسبت به شهدا و خانواده شهدا منفی است.
کد خبر: ۲۸۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ - 22April 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همسر شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» در نخستین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور در پردیس چارسو از برنامه‌های این جشنواره بازدید کرد.

وی در این بازدید، از اینکه با وجود آگاهی نسبی مردم نسبت به اتفاقات سوریه، هنوز هم موضوع مدافعان حرم در جامعه درست شناخته نشده است، ابراز تاسف کرد.

دوست دارم با مخالفان مدافعان حرم صحبت کنم/ از حاتمی‌کیا و مقدم تشکر می‌کنم

همسر شهید ادامه داد: دوست دارم با مخالفان مدافعان حرم صحبت کنم و دلیل مخالفتشان را بپرسم و اینکه چرا آنقدر دیدشان نسبت به شهدا و خانواده شهدا منفی است.

وی نقش رسانه‌ها را در زمینه فرهنگ‌سازی، پررنگ دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها خیلی بهتر از ما می‌توانند درباره عملکرد مدافعان حرم اطلاع رسانی کنند و اعلام کنند که مدافعان حرم واقعاً مظلوم‌ترین شهدا هستند.

همسر شهید باغبانی در ادامه با تشکر از حاتمی کیا و مقدم برای پرداختن به مسائل روز منطقه، خاطرنشان کرد: فیلم حاتمی کیا (به وقت شام) واقعاً اثر خوبی در زمینه معرفی هدف مدافعان حرم داشت، البته این فیلم گوشه‌ای از اتفاقات سوریه را نشان می‌داد چرا که قریب به اتفاق شهدای مدافع حرم کسانی بودند که در نبرد زمینی به شهادت رسیدند.

وی همچنین به سریال «پایتخت 5» اشاره کرد و گفت: با اینکه «پایتخت 5» اثری طنز بود، اما باز هم این سریال من و دخترم را متاثر کرد و مقدم در سریالش نشان داد که چقدر می‌توانیم به شهدایمان افتخار کنیم و در این مسیر مصمم شویم.

این همسر شهید خاطرنشان کرد: بهتر است هر کسی که می‌خواهد قضاوتی در مورد مدافعان حرم داشته باشد بیشتر مطالعه کند و زود تصمیم نگیرد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها