«صادق هلیسایی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مراسم گرامی‌داشت شهید «روزبه هلیسایی» برگزار می‌شود/ پدرم دوست داشت گمنام به شهادت برسد

فرزند شهید مدافع‌حرم «روزبه هلیسایی» گفت: مراسم سومین سالگرد شهادت پدر فداکارم شهید مدافع حرم «روزبه هلیسایی» را ۱۰ اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد‌النبی (ص) محله «کمپلو شمالی» اهواز برگزار خواهیم کرد تا یاد و خاطره‌ این افتخار ملی را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۲۸۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ - 23April 2018

مراسم سومین سالگرد شهادت مدافع‌حرم «روزبه هلیسایی» برگزار می‌شود«صادق هلیسایی» فرزند شهید مدافع‌حرم «روزبه هلیسایی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، مراسم سومین سالگرد شهادت پدر فداکارم شهید مدافع حرم سردار جاویدالاثر و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس را ۱۰ اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد‌النبی (ص) محله «کمپلو شمالی» اهواز برگزار خواهیم کرد تا یاد و خاطره‌ این افتخار ملی را زنده نگه داریم.

وی افزود: همزمان با این مراسم، گرامی‌داشت ۲ عموی شهیدم «رضا و کوروش هلیسایی» را نیز برگزار خواهیم کرد تا مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

صادق هلیسایی افزود: سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان سخنران این مراسم خواهد بود و حاج «صادق آهنگران» نیز مداحی این برنامه‌ی ارزشی را عهده‌دار خواهد بود. همچنین حاج «ابراهیم سنایی» شاعر اهل بیت (ع) نیز در وصف شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و مدافع حرم به شعرخوانی خواهد پرداخت.

یادگار شهید جاویدالاثر خوزستانی ادامه داد: پدرم بار‌ها نزد خانواده و دوستانش گفته بود که دوست دارد به صورت گمنام به شهادت برسد و ما فکر می‌کنیم که حکایت پیدا نشدن جسد پدر بعد از سه سال، حکمت برگرفته از خواسته‌ خود شهید بوده است و ما علی‌رغم این‌که دوست داریم بر مزار پدر حاضر شویم و یاد و خاطرش را گرامی بداریم، اما به خواست پدر و اجابتش توسط معبود احترام می‌گذاریم و همین که می‌بینیم یاد و خاطره‌اش در اذهان و افکار جاری است، شاکر تقدیر پروردگار هستیم.

«صادق هلیسایی» از همه‌ اقشار مختلف، رزمندگان و همرزمان شهید هلیسایی دعوت کرد که در این مراسم باشکوه حضور یابند تا پرچم ایثار و شهادت همچنان سرافراز و برقرار باقی بماند.

خاطرنشان می‌شود، شهید «روزبه هلیسایی» برای اولین‌بار در تابستان سال ۹۲ به‌صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد و هنگام برگشت از اولین مأموریت خود، بر اثر برخورد با زمین فک ایشان پاره و مجروح شد. مجدداً در سال ۹۳ برای بار دوم به سوریه اعزام شد و سرانجام در تاریخ ۹۴/۱/۳۱ بر اثر اصابت چهار گلوله تیربار به فیض شهادت نائل آمد. اگر چه تاکنون پیکر مطهر ایشان به وطن بازنگشته است، اما روح بلندش بربال ملائک به مولا و مقتدایش حضرت «حسین بن علی (ع)» پیوست و با روی سفید در مقابل حضرت «ابوالفضل العباس (ع)» جان به جان آفرین تسلیم کرد تا حرم اهل بیت (علیهم السلام) بار دیگر طعم تلخ اسارت را تجربه نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها