مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

اقتدار و پیشرفت امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: اقتدار، امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
کد خبر: ۲۸۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ - 23April 2018

اقتدار و پیشرفت امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان عظم الشان استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از جانبازان روشندل و همسران آنها اظهار داشت: اقتدار، امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدای عظیم‌الشان و شما جانبازان عزیز است که در دوران طلایی دفاع مقدس آن‌ را به خوبی اثبات کرده‌اید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از همسران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افزود: مراقبت و نگهداری از جانبازان عزیز اجر بزرگی دارد که شما آن را انجام می دهید.

سردار جعفری با تاکید بر تکریم و قدردانی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: همه مسئولین وظیفه دارند در تحقق این امر مهم بکوشند و در رفع مشکلات آنان اهتمام داشته باشند.

این دیدار صمیمی با تجلیل تعدادی از جانبازان بصیر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار