فرمانده انتظامی شهرستان رزن خبر داد؛

برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی در شهرستان رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: اولین یادواره شهدای ناجا در شهرستان رزن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 23April 2018

اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی در شهرستان رزن برگزار می‌شودسرهنگ دوم پاسدار «محمدباقر سلگی» فرمانده انتظامی شهرستان رزن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک شعبانیه اولین یادواره شهدای والامقام نیروی انتظامی شهرستان رزن برگزار می‌شود.

وی در ادامه هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت یاد و نام شهدا دانست و اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «امروز زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست» و از این رو برگزاری چنین برنامه‌هایی به حتم می‌تواند در اشاعه تفکر ایثار و رشادت بین نسل جوان بسیار تاثیرگذار و موثر باشد.

سلگی همچنین با اشاره به برنامه‌های اجرایی نیروی انتظامی شهرستان رزن در حوزه ایثار و شهادت طی سال جاری تصریح کرد: برگزاری مسابقات نقاشی و دل‌نوشته ویژه دانش‌‌آموزان شهرستان، چاپ کتاب زندگی‌نامه و وصیت‌نامه 15 شهید والامقام ناجا در رزن و دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از جمله‌ی این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در جریان اجرای مسابقه دل‌نوشته که با همکاری آموزش و پرورش در سطح دبیرستان‌های این شهرستان برگزار شد، 400 اثر توسط دانش‌آموزان ارسال شد که به انتخاب هیات داوران 40 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شده و در مراسم بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی از برگزیده شدگان نیز تقدیر و قدردانی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان با بیان اینکه در این مراسم از خانواده معزز شهدای نیروی انتظامی، جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز تجلیل خواهد شد بیان داشت: سردار «بخش‌علی کامرانی‌صالح» فرمانده انتظامی استان همدان به عنوان سخنران در این یادواره حضور خواهد داشت.

اولین یادواره شهدای انتظامی شهرستان رزن از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه در محل سالن اندیشه رزن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها