امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

«مبارزه با تروریسم در اقیانوس هند» موضوع بحث فرماندهان نیروهای دریایی است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، درباره‌ اقدامات برای افزایش هماهنگی‌ها و همکاری‌ها و مبارزه با تروریسم تصمیم‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 23April 2018

«مبارزه با تروریسم در اقیانوس هند» موضوع بحث فرماندهان نیروهای دریایی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده سابق نداجا در حاشیه اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:‌ این اجلاس نشان‌دهنده‌ی اقتدار و توانمندی نیروی دریایی است و این نیرو توانسته در دریای آزاد و اقیانوس هند برای تامین امنیت فعال باشد.

وی افزود: امروز کشورهای دنیا جایگاه نیروی دریایی ایران را  پذیرفته‌اند و نیروی دریایی جایگاه خود را با موفقیت اثبات کرده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به این پرسش که آیا کشورهای حاشیه اقیانوس هند رزمایش‌های نظامی نیز برگزار خواهند کرد، گفت: در این همایش درباره‌ اقدامات برای بالا بردن هماهنگی‌ها و همکاری‌ها و مبارزه با تروریسم به ویژه در اقیانوس هند تصمیم‌گیری می‌شود.

سیاری در پایان گفت: سال گذشته رزمایش امداد و نجات در کشور بنگلادش برگزار شد که نیروی دریایی ایران نیز در این رزمایش حضور داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار