یادداشت/ سبحان کاکایی

ما هم می‌توانیم مانند شهدا باشیم

نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید با درس گرفتن از فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و جان‌نثاری شهدا به دشمنان بفهمانند که ما نیز می‌توانیم همانند شهدا عمل کنیم.
کد خبر: ۲۸۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 23April 2018

ما نیز میتوانیم مانند شهدا باشیمگروه حماسه و جهاد دفاع پرس- سبحان کاکایی؛ نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، در دورانی به‌سر می برند که با هجمه‌های فرهنگی بسیاری از طرف جامعه غربی _ صهیونیستی مواجه هستند.

همه مسوولیم

امروز دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت سینما، تلویزیون، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با نشر مطالبی به دور از واقعیت‌های جوامع اسلامی سعی دارند خون پاک شهیدانی، چون باکری، همت، خرازی و هزاران شهید گلگون‌کفن را که برای استواری اسلام و انقلاب بر زمین ریخته است، پایمال کنند.

از این رو ضروری است مسوولین بستری مناسب جهت جلوگیری از گرایش جوانان به مسائل انحرافی مهیا و برای مقابله با توطئه های استکبار برنامه ریزی کنند. از طرفی جوانان با مطالعه تاریخ دقیق اسلام و انقلاب متوجه می‌شوند که غربی‌ها و به‌ویژه صهیونیست‌ها و حامیانشان هیچگاه سعی در کمک کردن به ما نداشته‌اند و همیشه در کمین نشسته‌اند تا به جوانان این مرز و بوم ضربه وارد کنند.

باید فعالان عرصه‌های فرهنگی برای جوانان الگو باشند و با ارائه روش‌‌ها و الگوهای صحیح اسلامی معرف انقلاب باشند تا جوانان از آنان به درستی تاثیر بگیرند و از مسیر انقلاب خارج نشوند.

ما می‌توانیم

نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید با درس گرفتن از فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و جان‌نثاری شهدا به دشمنان بفهمانند که ما نیز می‌توانیم همانند شهدا عمل کنیم و به کمک هم، متحد، همفکر و یک‌صدا شوند و به دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام ثابت کنند «ما می‌توانیم» و تا آخرین قطره‌ی خون خود از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و دست از مقاومت نمی‌کشیم؛ چراکه ما نیز همانند خرازی، همت، باکری و... انقلابی هستیم.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها