روایت همسر شهید «زوارجنتی» از تصویر معروف فرزندش در مقابل همرزمان پدر

همسر شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی» گفت: فرزندم آن روز لباس فرم نظامی‌ را پوشید و مقابل چشمان گریان همرزمان و دوستان پدر شهیدش ایستاد تا با زبان کودکانه به آنها بگوید ادامه دهنده راه پدرش و شهدای مدافع حرم باشند و نگذارند اسلحه پدرش بر زمین بماند.
کد خبر: ۲۸۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 23April 2018

روایت همسر شهید «اکبر زوار جنتی» از تصویر معروف فرزندش در مقابل همرزمان پدربه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، همسر شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی» در خصوص انتشار تصویر معرف فرزند شهید جنتی در برابر هم رزمان پدر در روز تشییع پیکر مطهر پدرش اظهار داشت: امیرعلی 20 ماه بیشتر ندارد اما آن روز لباس فرم نظامی پوشید و مقابل چشمان گریان همرزمان و دوستان پدر شهیدش ایستاد تا با زبان کودکانه به آنها بگوید ادامه دهنده راه پدرش و شهدای مدافع حرم باشند و نگذارند اسلحه پدرش بر زمین بماند.

وی افزود: همسرم خیلی سفارش امیرعلی را می‌کرد و می‌گفت من و تو باید الگوی عملی برای فرزندمان باشیم. باید طوری تربیت شود که لیاقت سربازی امام زمان (عج) نصیبش شود. شاید با شهادت همسرم مأموریتش در این دنیا پایان یافته باشد اما مأموریت من و همسران شهدای مدافع حرم در جبهه فرهنگی تازه شروع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها