مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس:

آموزش و پرورش در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نقش ارزشمندی دارد

«حمیدرضاگرامی» با بیان این‌که آموزش و پرورش بهترین عرصه در دوران دفاع مقدس بود که معلم و دانش آموز در کنار هم از کیان خود دفاع می‌کردند، گفت: نقش آموزش و پرورش در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس انکارناپذیر و ارزشمند است.
کد خبر: ۲۸۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ - 23April 2018

آموزش و پرورش در انتقال ارزشهای دفاع مقدس، نقش ارزشمندی داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با سرپرست آموزش و پرورش استان در خصوص چگونگی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در آموزش و پرورش گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش، بهترین عرصه در دوران مقدس بود که معلم و دانش آموز در کنار هم از دین و کیان خود دفاع می‌کردند.

گرامی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت که فرهنگ خودباوری است، در همه حوزه‌ها و براساس نیاز‌ها ترویج شود که یکی از این حوزه‌ها آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در حوزه‌های مختلف، بیان داشت: اگر آموزش و پرورش در کنار این اداره‌کل حضور فعال داشته باشد، طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی از جمله نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و نیز آموزش و تدوین کتب درسی، براساس تفاهم نامه‌های انجام شده اجرا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و آموزش و پرورش استان در اسفندماه سال گذشته به امضا رسید که تلاش داریم هر ۲ سازمان در راستای تحقق آن گام بردارند که یکی از آن موارد تحلیل محتوای منابع درسی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار