اساتید حوزه و دانشگاه:

امام حسین (ع) الگویی تمام‌عیار برای پاسداران است

اساتید حوزه و دانشگاه گفت: امام حسین (ع) الگویی تمام‌عیار برای پاسداری، جان‌نثاری و آزادگی در راه اهداف الهی است.
کد خبر: ۲۸۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ - 23April 2018

امام حسین(ع) الگویی تمام عیار برای پاسداران استبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حسین افشاری» از اساتید حوزه و دانشگاه امروز در مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه در حسینیه فاطمه‌الزهرا (س) تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با تبریک این ایام اظهار داشت: شناخت آرمان‌های سیدالشهدا (ع) و ارزش‌های اخلاقی و معرفتی اهل بیت (ع) لازمه پاسداری واقعی از انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با یادآوری عظمت روز پاسدار و جایگاه آن در این اسلامی افزود: امام حسین (ع) الگویی تمام عیار برای پاسداری، جان‌نثاری و آزادگی در راه اهداف الهی است.

افشاری همچنین با بیان برخی شاخصه‌ها و ارزش‌های دینی و اخلاقی حضرت ابوالفضل (ع) گفت: وفا، شجاعت، دلیرمردی و تبعیت محض از ولی از مهمترین خصوصیت‌های  وجودی این بزرگ‌مرد به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از نزدیکان اهل بیت (ع)، جایگاه و شهرت خاصی در تاریخ نیافتند اما شخصیت حضرت عباس (ع) به دلیل داشتن این ویژگی‌ها نه تنها در جهان اسلام، بلکه در تمام ملل و ادیان، شهرت و مقامی رفیع دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان بیان داشت: تا زمانی که این ارزش الهی در سپاه و بین پاسداران این انقلاب وجود دارد سپاه و انقلاب نیز از گزند توطئه‌ها و شیطنت‌ها محفوظ خواهد ماند و پرچم افتخار اسلام و ایران همواره در اهتزاز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار