آرزوی پیروزی و به شهادت رسیدن در وصیت نامه شهید کردستانی

فرازهایی از وصیت نامه شهید مجید آیینی: امیدوارم که بتوانم تا یک پیروزی کامل برای خدا و اسلام و قران جان بی ارزشم را به الله خود تسلیم نمایم.
کد خبر: ۲۸۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 23April 2018

آرزوی پیروزی و به شهادت رسیدن در وصیت نامه شهید کردستانیبه گزارش دفاع پرس از کردستان، " وقاتلوهم حتى لاتكون فتنه و یكون الدين كله لله " سوره انفال (آیه 38)

"با كافران جهادكنيد كه در زمين فتنه و فسادى ديگر باقى نماند و آيين همه دين خدا گردد."

با سلام و درود بر منجی عالم انسانیت حضرت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف و با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی که امت ما را رهبری نمود و جمهوری اسلامی را بنیان نهاد.

از داخل سنگر تاریک و کوچک به همه امت سلام عرض می کنم . این چند خط وصیت را زمانی می نویسم که هنوز به ارزوی خود دست نیافته ام امید وارم که پیروز شوم.

امیدوارم که بتوانم تا یک پیروزی کامل برای خدا و اسلام و قران جان بی ارزشم را به الله خود تسلیم نمایم و اری برادر جان امیدوارم توانسته باشم برای شما یک برادرپاک و ایده ال باشم و از شما می خواهم این اشک, اشک شادی و افتخار افرین باشد, زیرا من پیروز شده ام و به ارزوی خود که همانا پیکار در راه خدا و شهید شدن در راه خدا است رسیده ام و امیدوارم برادران و دوستان من بتوانند با پایداری در پشت جبهه از مرز و بوم این کشور اسلامی و کشور امام زمان پاسداری نمایند و اجانب تجاوزگر را نابود نمایند شما را به راه راست سفارش می کنم و دوری از گناه.

و تو ای مادر جان هر موقع به یاد من افتادی و خواستی گریه کنی و یا اینکه در سر قبرم بیایی آن لحظه به فکر کربلای حسین(ع) باش مگر دو دست حضرت عباس {را} از تن جدا نکردند.

پس من که از آن بزرگوار بیشتر نیستم, بلکه بنده گناهکارم. مادرم و برادرم دروود بر شما که چون ابراهیم فرزند خویش را به فرمان خدای بزرگ به قربانگاه فرستادی و مادرم بدان و اگاه باش  که اسماعیل تو هرگز از فرمان خدا سر باز نمی زند مرگ در راه  خدا جز سعادت نمی ماند.

شهادت را  بهترین و بزرگترین و سرمد ترین راه است و تو کوشنده  این راه باش...{در} زندگی خود هدف داشته باش که انسان بی هدف مانند کشتی بی ناخداست که در دریا سرگردان است و سرانجام امواج دریا او رانابود می کند و خواهرانم شما زینب زمان باشید و  از هوا و هوس بپرهیزید و پایدار در این راه باشید و در راه خدا مبارزه کنید اری فرصتی گرانبها برایم پیش امده تا از بودن خود احساس رضایت کنم و حرکت کنم و  انچه که می خواهم و دوست دارم شوم که خدا و روح خدا خمینی را راضی نگه داشته باشم صدای الله اکبر و لااله لا الله را از ژرفای دلها فریاد بزنید تا پشت کفار و امپریالیزم به لرزه در اید و در اخر از تمام {اقوام},همسایگان و خویشان و رفیقان و دوستان حلالیت میطلبم و امیدوارم که همگی مرا  حلال نمایند خدا یار و یاورتان باشد,

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار