مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

۸۰ درصد یادمان‌های شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شده است

«امیرعباس آسمند» از ساماندهی ۸۰ درصد یادمان‌های شهدای گمنام استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 23April 2018

۸۰ درصد یادمان‌های شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز (دوشنبه) در نشست کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان، اظهار داشت: در ۲۱ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد شهید گمنام خاکسپاری شده که از این تعداد، ۱۷ یادمان به بهره‌برداری رسیده، پنج یادمان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و برای چهار نقطه نیز تاکنون اعتباری در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: این چهار نقطه در شهرهای «دیشموک»، «لیکک»، «سوق» و «دانشکده فنی خواهران یاسوج» هستند که حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت یادمان‌های آن‌ها مورد نیاز است و امیدواریم امسال با حمایت و تعاملی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داریم، اعتباری برای این یادمان‌ها لحاظ شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات یادمان شهدای گمنام یاسوج واقع در تپه پارک جنگلی این شهر، گفت: در جلسات قبل مقرر شده بود که شهرداری جاده دسترسی به این یادمان را ساماندهی کند که متاسفانه این کار تاکنون انجام نشده است.

آسمند اظهار کرد: متأسفانه فرآیند بروکراسی اداری در شهرداری یاسوج طولانی است و اگر بخواهیم یک نامه را به دست شهردار برسانیم زمان زیادی صرف می‌شود که با چنین وضعیتی اعتراض خود را به نحوه برخورد شهرداری اعلام می‌کنیم.

وی قطعی روزانه آب یادمان شهدای گمنام یاسوج را از دیگر مشکلات این مکان عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه این یادمان روزانه زائران زیادی دارد، امیدواریم شرکت آب و فاضلاب رفع این مشکل را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص ۸۰ میلیون تومان اعتبار به یادمان شهدای گمنام شهر «چرام»، بیان کرد: متأسفانه شهردار «چرام» مشکلاتی را برای پیمانکار ایجاد کرده‌ و مانع انجام کار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها