فرماندار اسدآباد خبر داد؛

برگزاری 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته جوان در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: همزمان با فرارسیدن هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) بیش از 30 عنوان برنامه شاخص در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 23April 2018

برگزاری 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته جوان در اسدآبادبه گزارش دفاع پرس از همدان، «حسین افشاری» فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد ساماندهی امور جوانان اسدآباد با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسیدن به اهداف عالی به واسطه معناگرایی بوده و باید با روش‌های جدید و نوین جوانان جامعه را به سمت معناگرایی سوق داد.

وی شهادت‌‌طلبی و ایثار، میل به علم و دانش، عشق به هنر و میل به جاودانگی، خلاقیت و کنجکاوی را از جمله موضوعات در حوزه معنا گرایی عنوان کرد و افزود: در شهرستان اسدآباد برای ورود به حوزه معناگرایی برنامه‌هایی را به عنوان اولویت امسال در نظر داریم.

افشاری خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد در تلاش هستیم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم با هزینه و اعتباری بالغ بر 40 تا 50 میلیون تومان سالن اجتماعات اداره ارشاد را به سالن سینما تبدیل کنیم که راه‌اندازی سینما در رشد و اشاعه حوزه معناگرایی شهرستان از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از حوزه معنا‌گرایی فاصله گرفته‌ایم و نیاز داریم در حوزه بینش‌ها و ادراکات از قوه به به فعل برسیم، بیان داشت: در اوقات فراغت تابستان باید از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد نیز به نحو احسن استفاده کرده و در حوزه معناگرایی از این مهم غافل نشویم.

فرماندار اسدآباد در پایان از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی ،هنری و اجتماعی به مناسبت هفته جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برپایی تریبون آزاد، اجرای طرح یک روز با دوچرخه، برپایی کارگاه‌های آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح شهر و روستا، پیاده‌روی دانشجویی، برگزاری جشنواره بزرگ دوچرخه سواری، برگزاری همایش پیاده‌روی عمومی و ارائه مشاوره از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار