مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

وجود ۱۳۲ گلزار شهدای ساماندهی نشده در کهگیلویه و بویراحمد

«سید منصور موسوی» گفت: ۱۳۲ گلزار ساماندهی نشده در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که برای ساماندهی آن‌ها اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان نیاز است.
کد خبر: ۲۸۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 23April 2018

۹۲ درصد گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «سید منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز (دوشنبه) در نشست کارگروه ساماندهی گلزار‌های شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، با انتقاد از عدم حضور برخی دستگاه‌های اجرایی در این نشست، اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت باید همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که یکی از مصادیق آن ساماندهی گلزار شهدا است و باید مدیران توجه بیشتری به جلسات این کارگروه داشته باشند.

وی با اشاره ساماندهی ۹۲ درصد گلزار‌های شهدای استان، افزود: ۱۳۲ گلزار ساماندهی نشده در سطح استان وجود دارد که برای ساماندهی آن‌ها اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان نیاز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم که با تامین اعتبار موردنیاز بتوانیم تا پایان امسال با یک اقدام جهادی این ۱۳۲ گلزار را هم ساماندهی کرده و جشن پایان ساماندهی گلزار‌های شهدا را برگزار کنیم.

«عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست خواستار رفع نواقص گلزار‌های شهدای استان شد و گفت: کمیته‌ای متشکل از بنیاد شهید و دفتر شهری استانداری از گلزار‌های شهدای ۱۷ شهر استان بازدید و نواقص آن‌ها را بررسی کنند.

وی افزود: شهرداری‌هایی که در نگهداری از گلزار‌های شهدای استان خوب عمل کرده‌اند تشویق شده و با شهرداری‌هایی که در این رابطه عملکرد خوبی نداشته‌اند برخورد شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ساماندهی محور ورودی یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج واقع در تپه پارک جنگلی و مشکل آب آشامیدنی آن نیز در جلسه‌ای با حضور شهرداری یاسوج و شرکت آب و فاضلاب شهری بررسی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار