اعزام دانشجویان استان گلستان به اردوهای جهادی

فرمانده بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ گروه از استان گلستان به اردوهای جهادی اعزام شدند که یک گروه در قالب ۴۰ نفر به کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۲۸۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ - 23April 2018

اعزام دانشجویان استان گلستان به اردوهای جهادیبه گزارش دفاع پرس از گنبدکاووس، علیرضا طاهرزاده ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس در دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: 3 گروه دانشجویی دیگر در قالب 50 نفر از گنبدکاووس در ایام نوروز به مناطق محروم برای خدمات‌رسانی اعزام شدند.

وی با اشاره به شعار سال توسط مقام معظم رهبری، افزود: یکی از مباحث مهم که پیگیر آن هستیم, تبیین شعار سال توسط بسیج دانشجویی است که ترویج استفاده از کالای ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده بسیج دانشجویی گلستان تصریح کرد: در حوزه سخت‌افزاری, تقویت نیروهای انسانی و توانمند کردن آنها است و اردوهای جهادی که در این راستا بسیج دانشجویی, حرف برای گفتن زیاد دارد.

طاهر زاده تاکید کرد: تقویت اذهان و بنیه اعتقادی دانشجویان از جمله دیگر فعالیت‌ها است و سعی داریم در کنار آن راهیان نور را برجسته کنیم تا دانشجویان با ارکان اسلام, نظام جمهوری اسلامی و شهدا آشنا شوند.

وی یادآور شد: در سال جاری شعار بسیج دانشجویی به تسعی از شعار سال های قبل مقام معظم رهبری مبنی بر "تلاش و همت مضاعف" انتخاب شده تا در راستا منویات امامین انقلاب, چه امام خمینی راحل و چه مقام معظم رهبری تلاش و همت مضاعف داشته باشیم.

فرمانده بسیج دانشجویی استان گلستان اظهار کرد: بخشی از اقدامات اعظم بسیج دانشجویی در حوزه نرم‌افزار خواهد بود و ما در حوزه نرم‌افزار, سرباز نظام جمهوری اسلامی و اسلام هستیم و اقداماتی در زمینه تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی, کنکاش و بررسی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها انجام خواهیم داد.

در این مراسم از رضا ممشلی مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس تکریم و محسن صبوری به عنوان سرپرست بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس و شهرهای معین(آزادشهر و مینودشت) معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار