مجتهدزاده در نشست هم‌اندیشی باشگاه دختران:

هویت بخشی به دختران جوان از اهداف اصلی باشگاه دختران است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: باید به دنبال هویت بخشی برای دختران باشیم؛ راهیان نور از جمله مکان‌های هویت ساز است.
کد خبر: ۲۸۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ - 23April 2018

هویت بخشی به دختران جوان از اهداف اصلی باشگاه دخترانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین نشست هم‌اندیشی باشگاه دختران با حضور مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور و الهام چرخنده سفیر عفاف و حجاب و جمعی از زنان فرهیخته و فعال فرهنگی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست هدف از حرکت‌ها و تاکیدات رهبری را تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز بحث جنگ نرم بسیار اساسی است. دشمنی که نتوانست ما را در جنگ سخت شکست دهد به سراغ جنگ نرم آمده و مثل یک موریانه در اعتقادات و باور‌ها ریشه دوانده است.

وی با اشاره به لزوم هویت بخشی به جوانان گفت: باید به دنبال هویت دادن به دختران باشیم. راهیان نور از جمله مکان‌های هویت ساز است؛ لذا محوریت باشگاه را ایثار، صبر و مقاومت گذاشتیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان تصریح کرد: مدیریت آینده کشور به دست جوانان است و دشمن این را به خوبی می‌داند. امروز زمانی است که باید با چنگ و دندان ارزش‌های خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها