اجرای ۷ برنامه ویژه رزمندگان لشکر ۱۷ قم در هفته سلامت

فرمانده گردان بهداری رزمی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) از اجرای 7 برنامه به مناسبت هفته سلامت از سوی این یگان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ - 24April 2018
اجرای ۷ برنامه ویژه رزمندگان لشکر ۱۷ قم در هفته سلامتبه گزارش دفاع پرس از قم، «روح‌الله اسماعیلی» فرمانده گردان بهداری رزمی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت اظهار داشت: از یکم تا هفتم اردیبهشت هر سال به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و اقدامات متناسبی در همین راستا از سوی سازمان‌های درمانی و بهداشتی انجام می‌شود.
 
وی گفت: گردان بهداری رزمی لشکر ۱۷ نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۷ برنامه اصلی را برای بالا بردن سطح سلامت کارکنان پایور و وظیفه لشکر عملیاتی در دستور کار خود قرار داده است.
 
فرمانده گردان بهداری رزمی لشکر ۱۷ افزود: هماهنگی با سازمان انتقال خون به منظور زمینه سازی اهدای خون رزمندگان لشکر در محل بهداری یگان، انجام حجامت و برگزاری همایشی با موضوع بیماری‌های مفاصل و استخوان، از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
 
اسماعیلی ادامه داد: برپایی داروخانه گیاهان دارویی، برگزاری کارگاه‌های سلامت روان برای کارکنان پایور و وظیفه لشکر، برگزاری مسابقات تخصصی ویژه پزشکیاران و رزمندگان و در نهایت برنامه طبیعت نوردی و کوه نوردی بخش‌های دیگر برنامه‌های هفته سلامت را تشکیل می‌دهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها