فرمانده قرارگاه شمال‌شرق:

وحدت عمیق ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس امسال تجلی پیدا کرد

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق گفت: امسال روز ارتش با روز پاسدار مصادف شد که این موضوع وحدتی عمیق که در دوران دفاع مقدس شکل گرفته را تجلی می‌کند و دشمن بداند که فرماندهان عالی رتبه ارتش هم افتخار می‌کنند که بسیجی بوده و هستند.
کد خبر: ۲۸۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 24April 2018

وحدت عمیق ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس امسال تجلی پیدا کردبه گزارش دفاع پرس از گرگان، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سروان «صادق شیبک» با حضور امیر «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه شمال‌شرق، امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان، سرهنگ جمشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و سایر فرماندهان ارتش و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان گالیکش برگزار شد.

در این مراسم امیر «رضا آذریان» اظهار داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس دانشگاهی را آفریدند که دانش آموختگان این دانشگاه با علم و یقین به ولایت و پیروی و اطاعت از فرامین رهبری جانانه در مقابل هرگونه هجمه دشمن مقاومت و دفاع کردند.

وی گفت: امسال روز ارتش با روز پاسدار مصادف شد که این موضوع وحدتی عمیق که در دوران دفاع مقدس شکل گرفته را تجلی می‌کند و دشمن بداند که فرماندهان عالی رتبه ارتش هم افتخار می کنند که بسیجی بوده و هستند.

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق افزود: امروز ارتش دست در دست سپاه پاسداران، به عنوان بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران، تا نابودی کامل دشمنان این مرز و بوم دست از مبارزه برنداشته و اجازه کوچکترین تعدی و سوء قصدی را به مرزهای میهن اسلامی به دشمن نمی دهد.

این مسئول بیان داشت: امروز با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا، نیروهای مسلح ما به نبوغ فوق‌العاده‌ای رسیدند و آمادگی نابودی کامل دشمن را دارند و به دشمن اعلام می‌‌کنیم که آزموده را آزمودن خطاست و نیروهای مسلح ما از یک قدرت دفاعی و پدافندی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار