رابعه مدنی:

«به وقت شام» مرا یاد گذشته‌ام در دوران جنگ انداخت

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تاکنون دو فیلم ایرانی در جشنواره جهانی فجر دیدم، اما از بین فیلم‌هایی که در جشنواره ملی دیدم، «به وقت شام» مرا یاد گذشته‌ام در دوران جنگ و زندگی در همدان انداخت.
کد خبر: ۲۸۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ - 24April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گفت‌وگویی اظهار داشت: دو شب برای تماشای کارها به جشنواره آمدم، یک شب فیلم «ماهورا» را تماشا کردم و یک شب هم «هت‌تریک» را که هر دو خوب بودند. به نظرم فیلم‌ها کیفیت خیلی خوبی دارند، البته فیلم خارجی تماشا نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه نسبت به تماشای فیلم‌های فارسی راغب‌تر هستم، گفت: جشنواره یک امید و تنوع برای همه ما ایرانیان تا شهروندان دیگر کشورها است، اینکه کارهای ما هم در دیگر کشورها به نمایش در بیاید، یک داد و ستد بین‌المللی می‌شود، خیلی خوشحالم که امروز کارگردان‌های ایرانی در سطح جهان می‌درخشند و اینها هم هم‌وطن من هستند و از گرفتن جوایزشان خوشحال می شوم.

مدنی با اشاره به اینکه فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا را در جشنواره قبلی بهمن ماه تماشا کرده است، گفت:‌ به لحاظ ارزشی، محتوا و پیام، فیلم خیلی خوبی بود؛ فقط تنها عیبی که داشت صدای بمب‌ها خیلی زیاد بود و به فکر ما پیرزن‌ها نبودند! همه این صحنه‌ها برایم تداعی جنگ بود و تنم را می‌لرزاند، چرا که من زمان جنگ و بمباران در همدان زندگی می‌کردم و شب‌ها از صدای بمب از خواب بیدار می‌شدم.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» با بیان اینکه هنوز در سال جدید کاری را شروع نکرده گفت: امسال در این جشنواره یک سکانس کوچک در فیلمی داشتم. سال گذشته هم سریال «سر دلبران» به کارگردانی حسین لطیفی را بازی کردم که کار خیلی قشنگی است و امیدوارم که ماندگار هم باشد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار