وصیت‌نامه شهید مدافع حرم 3/

پسرم! از تو می‌خواهم در زندگی‌ات پشتیبان ولایت باشی

شهید «سید محمدحسین میردوستی» از شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه‌اش آورده است: پسرم! نمی‌دانم چه زمانی این نامه را می‌خوانی. از تو می‌خواهم در زندگی‌ات پشتیبان ولایت باشی.
کد خبر: ۲۸۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 24April 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، وصیت‌نامه شهدا مسیر عاقبت‌بخیری و رسیدن ما به خداست. با درک درست وصیت شهدا و عمل به آن می‌توانیم در مسیری قدم بگذاریم که مورد رضایت پرودگار متعال است. در این راستا وصیت‌نامه شهید مدافع حرم «سید محمدحسین میردوستی» را برایتان بازگو می‌کنیم.

پسرم؛ از تو می‌خواهم در زندگی‌ات پشتیبان ولایت باشی

«به نام خداوند
با سلام و صلوات خدمت آقا امام زمان (عج) که اگر لطف ایشان نبود بنده در این سنگر نبودم.
سلام همسرم؛
از تو می‌خواهم فرزندمان را در راه حق و پشتیبان ولایت بزرگ کنی و به او بیاموزی که همیشه در این راه باشد و بعد از شهادتم بخاطر من گریه نکن؛ چون من در راه خدا شهید شدم و به پسرم بگو که پدرت برای امنیت کسانی مثل خودش در این راه رفت. ان شاا... بتوانم جبران کنم.
سلام به پدر و مادرم؛ سلام به شما که تا بزرگ شدنم زحمات بسیاری کشیده‌اید.
پدرم ممنونم؛ بابت همه چیز ممنون.
 از این که به من آموختی پشتیبان ولایت باشم و همیشه من را در این راه تشویق می‌کردی.
مادرم ممنونم که همیشه به من لطف داشتی.
و از شما پدر و مادرم می‌خواهم بعد از من از همسرم و پسرم مراقبت کنید. آنها را بعد از خدا به شما سپردم.
از خواهران و برادرم می‌خواهم که در راه ولایت و پشتیبان آن باشند و حجاب خود را نگه دارند و مراقب همدیگر باشند و با هم باشید.
 
فرزندم، آقا محمد یاسا، پسرم؛
نمی‌دانم چه زمانی این نامه را می‌خوانی؟ از تو می‌خواهم در زندگی‌ات پشتیبان ولایت باشی و مراقب فریب دشمن باشی. شرمنده که نتوانستم باشم؛ دوستت دارم پسرم. مراقب خودت باش. یا علی.
اگر شهادت بنده به گونه‌ای بود که در کما یا مرگ مغزی رفتم اعضای بدنم را اهدا کنید. به امید این که اینگونه باشد.
21/7/ 94
سید محمد حسین میردوستی دوزین»
 
بر پایه این گزارش، شهید «سید محمدحسین میردوستی» اولین شهید مدافع حرم شهرستان مینودشت در 13 تیرماه سال 1370 در خانواده‌ای پنج نفره و در روستای دوزین از بخش کوهساران مینودشت به دنیا آمد. وی پس از 2 سال حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در اولین روز آبان‌ماه سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی طی مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی در سوریه به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/ 116
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار