مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

جوانان امروز از جوانان دوران دفاع مقدس در دفاع از نظام و انقلاب پیشگام‌تر هستند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: جوانان امروز کشور نیز به مراتب از جوانان دوران دفاع مقدس در دفاع از نظام و انقلاب و کشور پیشگام‌تر هستند و در صورت هرگونه بحران در کشور وارد عرصه می‌شوند و جانشان را نثار خواهند کرد.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ - 24April 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، اولین نشست هم اندیشی روسای شعب و دوایر بانک مهر اقتصاد استان گلستان، در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در تپه نورالشهدا برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: انتخاب این مکان برای برگزاری همایش نشان از اعتقاد و باور قلبی شما عزیزان است که شروع برنامه‌هایتان با نورانیت شهدا آمیخته شود و بدانیم که هر لحظه که پشت میز کارمان نشسته‌ایم مدیون خون پاک شهدا و زحمات و ازخودگذشتکی رزمندگان و ایثارگران هستیم و ان‌شاء‌الله برکات آن نیز نصیب کشور و مردم خواهد شد.

وی افزود: دفاع مقدس دانشگاهی است که در آن پیر و جوان، زن و مرد به فرمان امام خمینی لبیک گفتند و جانانه در مقابل دشمن ایستادند و با نثار جانشان از وطن، آب و خاک کشور دفاع کردند.

جوانان امروز کشور از جوانان دوران دفاع مقدس، در دفاع از نظام و انقلاب پیشگام تر هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان عنوان کرد: جوانان امروز کشور نیز به مراتب از جوانان دوران دفاع مقدس، در دفاع از نظام و انقلاب و کشور پیشگام‌تر هستند و در صورت هرگونه بحران در کشور، وارد عرصه می‌شوند و جانشان را نثار خواهند کرد.

وی گفت: حضور جوانان ما در دفاع از حریم و حرمت ولایت نشان می دهد که این جوانان دانش آموخته های دانشگاه دفاع مقدس هستند و این راه تا رسیدن به قله رفیع امنیت و اقتدار کشور برقرار خواهد بود.

جمشیدی به شعار امسال اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند، لذا همه ما باید به آن لبیک بگوییم و از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

جوانان امروز کشور از جوانان دوران دفاع مقدس، در دفاع از نظام و انقلاب پیشگام تر هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار