مسئول بسیج ادارات همدان:

درایت و تدبیر خانواده شهدا سرمایه‌ای تمام‌نشدنی است

مسئول بسیج ادارات استان همدان گفت: حضور خانواده شهدا در جامعه، راهی برای عبور از میادین پر خطر در عرصه‌های مختلف بوده و درایت و تدبیر آنان بدون شک سرمایه‌ای تمام‌نشدنی است.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 24April 2018

درایت و تدبیر خانواده شهدا سرمایه‌ای تمام نشدنی استبه گزارش دفاع پرس از همدان، مراسم تقدیر از ایثارگران و خانواده معزز شهدا با حضور رئیس سازمان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در اداره کل بهزیستی همدان برگزار شد.

«احد امیری» مسئول بسیج ادارات استان همدان در این مراسم استانی ضمن قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز حضور قوی و هوشمندانه جانبازان، یادگاران، جامعه ایثارگری و خانواده این دلیرمردان دوران دفاع مقدس به عنوان یک نیاز در کشور به شمار ‌می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جامعه نقش مهمی در پرکردن خلاهای موجود و کمک به پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود تصریح کرد: حضور این خانواده‌ها خود راهی برای عبور از میادین پر خطر در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی بوده و درایت و تدبیر آنان بدون شک سرمایه‌ای تمام نشدنی است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به تحولات جاری در منطقه و موقعیت جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت برای مقابله با چالش‌ها را ضروری دانست و یادآور شد: ایثارگران قدرت‌های نرم نظامی هستند و تشکیل زنجیره ارتباطی میان آنان امری ضروری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار