سردار رحیمی خبر داد؛

اجرای آزمایشی طرح ترافیک جدید از ۱۵ اردیبهشت ماه/ اولویت پلیس در سال ۹۷ مبارزه با قاچاق کالا و ارز است

رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه امحا ۷۰ تن انواع کالای قاچاق گفت: طرح ترافیک جدید از ۱۵ اردیبهشت تا اول خرداد به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ - 24April 2018

اجرای آزمایشی طرح ترافیک جدید از ۱۵ اردیبهشت ماهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه امحا ۷۰ تن انواع کالای قاچاق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ترافیک جدید از ۱۵ اردیبهشت تا اول خرداد به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و با جلسات متعدد سعی شده تا در این خصوص از تضییع حق مردم جلوگیری شود و تمام تلاشمان را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد امحای یکی از بزرگترین مجموعه های کالای قاچاق لوازم آرایشی و ۲۴ مواد خوراکی و نوشیدنی هستیم، گفت: بیشترین مواد بهداشتی که از غرب کشور وارد کشور شده بود بین ۷ تا ۱۰ سال از تاریخ تولید آنها گذشته بود که قاچاقچیان با تعویض تاریخ آن‌ها سعی در توزیع این مواد بین فروشندگان را داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه با همکاری پلیس و پلیس مبارزه با کالای قاچاق این محموله کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این راستا بیش از ده نفر دستگیر شدند و ارزش ریالی مواد کشف شده آن‌ها ۴ میلیارد و نیم تومان بوده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی این محموله قبل از ورود به انبارها کشف و ضبط شد، افزود: متاسفانه بیشترین مقصد کالای قاچاق تهران است و برای این منظور بیشترین توان پلیس تهران بزرگ بر تقویت پلیس مبارزه با قاچاق کالا است.

وی با بیان اینکه مهمترین اولویت پلیس تهران بزرگ در سال ۹۷ مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، تاکید کرد: پلیس تهران بزرگ برای تحقق یافتن شعار سال و حمایت از تولید کنندگان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. ورود کالای قاچاق به کشور علاوه بر ضربه زدن به تولید کنندگان و جلوگیری از اشتغال‌زایی ضربه مهلکی به اقتصاد کشور میزند.

سردار رحیمی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: هماهنگی های خوبی با سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا در این رابطه شده است و برخورد جدی با کسانی که قاچاق کالا می‌کنند انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت بازار ارز خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته ۴۴ صرافی غیر مجاز پلمب شد و حدود ۳۷ دلال دستگیر شدند. پلیس آگاهی با لباس شخصی و پلیس انتظامی به طور کامل در مناظقی که دلالان هستند حضور خواهند داشت.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: اگرچه با برگزاری نمایشگاه در تهران مخالف هستیم اما به دلیل تصمیماتی که گرفته شد پلیس تمام تلاش خود را برای برگزاری نمایشگاه کتاب انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار