همایش تجلیل از سردار فضلی-3/ سردار کارگر:

سردار فضلی دغدغه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس را دارد/ فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار خادم و مبلغ در راهیان نور به واسطه تلاش‌های سردار فضلی

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: با تلاش سردار فضلی بیش از ۱۰۰ هزار خادم، راوی و مبلغ در راهیان نور فعالیت دارند.
کد خبر: ۲۸۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 24April 2018

سردار فضلی دغدغه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس را دارد/ فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار خادم و مبلغ در راهیان نور به واسطه تلاش‌های سردار فضلیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور صبح امروز در مراسم تجلیل از یک دهه تلاش و مجاهدت سردار «فضلی» در راستای ترویج و گسترش راهیان نور با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سردار فضلی جانباز و مجاهد فی سبیل الله است که آشنایی دیرینه‌ای با ایشان دارم. ایشان در دوران دفاع مقدس فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا بود و بنده نیز در قرارگاه نجف بودم. هر وقت که یگانشان به قرارگاه نجف مامور می‌شد، ما با ایشان نشست و برخاست و گفت‌وگو داشتیم.

وی افزود: پس از دفاع مقدس نیز آشنایی ما بیشتر شد؛ به ویژه در پنج سال و نیمی که در ستاد مرکزی راهیان نور در کنار ایشان و در خدمت ایشان بودم.

سردار کارگر گفت: از آن جایی که هر فردی که فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج است، جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور است، ایشان جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور بود. با وجود اینکه بنده رییس ستاد مرکزی راهیان نور بودم، اما ایشان رییس ما بود و بنده افتخار داشتم که در خدمت ایشان باشم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه بنده در مدت پنج سال و نیم همکاری با ایشان درس‌های بسیاری آموختم، گفت: برخورداری از نیت الهی، اخلاص در عمل، تبعیت‌پذیری محض از ولی فقیه، دلسوزی، مقدم داشتن منافع سازمان بر منافع شخصی، تواضع و فروتنی، داشتن دغدغه انقلاب و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس و پرهیز از ورود مسائل جناحی و سیاسی به موضوعات از جمله ویژگی‌های سردار فضلی است.

وی با اشاره به خدمات سردار فضلی در عرصه راهیان نور گفت: با تلاش ایشان بیش از ۱۰۰ هزار خادم، راوی و مبلغ در راهیان نور فعالیت دارند. همچنین در طول سال بیش از شش میلیون نفر به راهیان نور سفر و از یادمان‌های دفاع مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر بازدید می‌کنند.

سردار کارگر گفت: رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور، حضرت سیدالشهدا (ع) است و ما نوکر و سرباز ایشان و رهبری هستیم.

وی ادامه داد: تلاش‌های سردار فضلی در رابطه با راهیان نور، مدال افتخاری بر سینه ایشان است؛ سند ملی راهیان نور نیز که امروز از آن رونمایی خواهد شد، با تلاش ایشان تهیه شده و به تصویب رسیده است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان با ابلاغ سلام سرلشکر باقری به سردار فضلی گفت: سردار فضلی نماد است و باید از ایشان درس بگیریم و از خصوصیات ایشان بهره بگیریم.

انتهای پیام/ ۲۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار