همایش تجلیل از سردار فضلی-6/ سرلشکر صفوی:

سردار فضلی سرباز امام زمان (عج) است/ فرماندهان ارشد از عوامل قدرت کشور در مواقع خطر هستند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مسیر سربازی امام زمان (عج) از سربازی معمار کبیر انقلاب و امام خامنه‌ای می‌گذرد، گفت: اگر از من بخواهند که سربازی برای اسلام و امام زمان معرفی کنم، بنده «سردار فضلی» را معرفی خواهم کرد.
کد خبر: ۲۸۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 24April 2018

سردار فضلی سرباز امام زمان (عج) است/ فرماندهان ارشد از عوامل قدرت کشور در مواقع خطر هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار سید «یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز در مراسم تجلیل از یک دهه تلاش و مجاهدت سردار فضلی در راستای ترویج و گسترش راهیان نور که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: حدود ۴۰ سال است که از نزدیک با سردار پر افتخار اسلام «سردار فضلی» آشنا هستم.

وی افزود: اگر از من بخواهند که چند کلمه در رابطه با سردار فضلی بگویم، می‌گویم سردار فضلی مصداق «و منهم من ینتظر» و شهید زنده است.

سرلشکر صفوی ادامه داد: اگر از من بخواهند که سربازی برای اسلام و امام زمان (عج) معرفی کنم، می‌گویم سردار فضلی. آن کسی که سرباز خوبی برای امام (ره) و رهبری بوده است، سرباز خوبی برای امام زمان (عج) خواهد بود. مسیر سربازی امام زمان (عج) از مسیر سربازی امام (ره) و رهبری می‌گذرد و کسانی که از رهبری فاصله بگیرند، شایستگی سربازی امام زمان (عج) را ندارند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نخبگان و اندیشمندان می‌توانند کشور را به رفاه و آبادانی برسانند. از جمله عوامل قدرت، فرماندهان عالی نظامی هستند که وقتی کشور و انقلاب به خطر می‌افتد، نظام و انقلاب را نجات می‌دهند.

وی ادامه داد: زمانی که سیاستمداران نمی‌توانند در موقع هجوم دشمن از کشور دفاع کنند، این فرماندهان هستند که کشور را نجات می‌دهند.

سردار صفوی بیان کرد: سردار فضلی اندیشه خدامحوری، قرآن‌محوری و ولایت‌محوری دارد و در اعتقادات خود محکم است. در اخلاق و رفتار نیز بسیجی و مردم‌مدار است. سردار فضلی در کارنامه ۴۰ ساله خود، موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیاری دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: ۲۱ اسفند سال ۵۹، بنده در بیمارستان طالقانی آبادان به عیادت سردار فضلی رفتم. بر اثر ترکشی که به پشت سرش اصابت کرده بود، بینایی چشمش را از دست داده بود و وقتی من به او سلام کردم، از صدایم مرا شناخت. خداوند ایشان را برای ما حفظ کرد.

سرلشکر صفوی گفت: در بهمن ۶۴ نیز موشک به کنارش اصابت کرد و یک چشمش از حدقه بیرون آمد؛ اما خداوند او را حفظ کرد تا اسوه و الگویی برای جوانان امروز و فردای کشور باشد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار