نامه شهید اکبر بدیع‌عارض/ به فکر قیامت باشیم

شهید «اکبر بدیع‌عارض» در نامه خود آورده است: «حال که می‌دانیم در آن روز بزرگ (قیامت) فقط اعمال شایسته می‌تواند گره ما را بگشاید، چرا به فکر آن روز نیستیم. چرا اینقدر در غفلت بسر می‌بریم.»
کد خبر: ۲۸۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 25April 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «اکبر بدیع‌عارض» در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصاویر نامه شهید «اکبر بدیع‌عارض»

نامه شهید اکبر بدیع‌عارض/ به فکر قیامت باشیم

نامه شهید اکبر بدیع‌عارض/ به فکر قیامت باشیم

نامه شهید اکبر بدیع‌عارض/ به فکر قیامت باشیم

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اشهدا ان لا اله الا الله و اشهد ان محمداً رسول الله و اشهد ان علیاً، ولی الله

بله برادران شهادت می‌دهم که نیست خدایی جز خدای یکتا و هست محمد رسول و فرستاده او و هست علی، ولی و جانشین پیامبر.

حضور محترم برادران بسیجی (سلام علیکم)

بله برادران، دوستی دیگر از پیش شما رفت و شما دوباره یک نفر از کسانی که می‌شناختید از دست دادید و دیگر او را نخواهید دید تا وقتی که تمامی ما از قبر‌ها با صدای صور اسرافیل به پا خیزیم در آن روزی که تمام پرده‌ها کنار گذاشته می‌شود و حقیقت‌ها روشن می‌شود.

بله در آن روز تمام حقایق از کوچکترین تا بزرگترین آن‌ها آشکار می‌شود. در آن روز هیچ کسی به فکر هیچ کس نیست، در آن روزی که نه مادر بدرد آدم می‌خورد و نه پدر و نه هیچ کس دیگر. در آن روز تنها چیزی که به درد ما خواهد خورد اعمال نیک ما خواهد بود.

آری اعمال نیکی که در طی این مدت زندگیمان انجام دادیم، اعمال شایستگی که فقط در آن رضای خدا بوده و بس. پس حال که می‌دانیم در آن روز بزرگ (قیامت) فقط اعمال شایسته می‌تواند گره ما را بگشاید چرا به فکر آن روز نیستیم. چرا اینقدر در غفلت بسر می‌بریم.

برادران الان لحظه‌ای فکر کنید ببینید، آره ببینید، درست گوشه کنار خود را بنگرید، ببینید یک روزی من پیش شما بودم، با شما می‌خوابیدم، با شما پاس می‌دادم و با شما صحبت می‌کردم. الان اگر هر گوشه از مسجد را نگاه کنید شاید یک روزی من در آنجا بودم، ولی الان چه؟ آیا الان هم پیش شما هستم؟

نه دیگر تمام شد، دیگر اکبر جانش از بدنش جدا شد و دیگر پیش شما نیست. نه تنها من بلکه تمامی کسانی که رفتند، باز هم فکر کنید. ببینید محمد نامدار رفت، محسن کرمی رفت، داود معظمی رفت، سعید نامدار رفت و ...

همه کسانی که می‌شناختید به یادتان بیاورید که رفتن، پس از این رفتن‌ها نتیجه می‌گیریم که همه بدون استثنا خواهند رفت. آیا شما کسی را سراغ دارید که ادعا کند در این دنیا خواهد ماند.»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار