وکیلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مردم از نشست سه قوا انتظار اخبار خوب دارند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک سران سه قوه که به میزبانی مجلس شورای اسلامی در مجلس برگزا شد، گفت: مردم انتظار رخ دادن اتفاقات خوب از خروجی این نشست دارند.
کد خبر: ۲۸۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ - 24April 2018

مردم انتظارات خوبی از نشست سه قوا دارند«محمدعلی وکیلی» عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نشست مشترک سران سه قوه کشور که روز یکشنبه هفته جاری به میزبانی مجلس شورای اسلامی در پارلمان برگزار شد، اظهار داشت: وقتی مردم اتحاد میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مهم و تاثیرگذار کشور در جهت افزایش کیفیت زندگی و رفع مشکلاتشان را می‌بینند، احساس رضایتمندی و امید در جامعه نمود پیدا می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مردم انتظار نتایج مثرثمری از این گونه نشست‌ها از سوی مسئولان دارند، افزود: وقتی که مسئولان کشور برای اتخاذ تصمیمات مهم در خصوص امورات ملت و کشور جلسه می‌گذارند، این تصور برای مردم به وجود می‌آید که قطعا دستاوردها و خبرهای خوبی نزدیک است.

وکیلی گفت: نشست اخیر سه قوا یکی از اقدامات شایسته‌ای بود که بی‌شک می‌تواند در بهبود شرایط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور تاثیرات مهمی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات سران سه قوه در این نشست تصریح کرد: مردم از بعد از پایان نشست سه قوا انتظار دارند که در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوب در جامعه رقم بخورد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها