کودکان خاطرات زیارت امام رضا (ع) را روایت می‌کنند

فراخوان مسابقه «خاطرات زیارت» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا علیه‌ السلام، منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ - 24April 2018

کودکان خاطرات زیارت امام رضا(ع) را روایت می کنندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مسابقه «خاطرات زیارت» با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشار یافته است.

در این فراخوان آمده است: خاطره باید رویداد و موقعیتی باشد که اتفاق افتاده و می‌تواند از زبان دیگری نقل شده باشد؛ خاطرات باید مرتبط با زیارت بوده؛ هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۳ خاطره در بخش خاطرات زیارت رضوی ارسال کند.

شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

 فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» (ویژه‌ کودک و نوجوان)، «قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار