مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

لزوم انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان

«امیرعباس آسمند» بر لزوم انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتب ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌کند.
کد خبر: ۲۸۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 24April 2018

لزوم انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (سه‌شنبه) با «عیسی گرجی‌پور» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.

آسمند در این دیدار با تأکید بر لزوم انتقال مفاهیم و ارز‌ش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتب ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌کند.

وی افزود: اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در اجرای برنامه‌ها، پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات مربوط به حوزه کودکان و نوجوانان و دفاع مقدس همکاری و مشارکت داشته باشند.

گرجی‌پور نیز در این نشست، بر هماهنگی و تعامل در برگزاری ویژه‌برنامه‌های مشترک در حوزه دفاع مقدس تأکید کرد.

وی افزود: اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با پخش فیلم‌های دفاع مقدس در مراکز کانون، برگزاری نمایشگاه و برگزاری مسابقات با موضوع دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارد.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو اداره‌کل منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار