عصر امروز؛

جدیدترین اثر «گلعلی بابایی» با موضوع «نقش آمریکا در جنگ تحمیلی» رونمایی شد

کتاب «رویای آمریکایی» با موضوع بازخوانی پرونده جنگ نیابتی آمریکا علیه ایران به قلم «گلعلی بابایی» در نخلستان اوج رونمایی شد.
کد خبر: ۲۸۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ - 24April 2018

جدیدترین اثر «گلعلی بابایی» با موضوع «نقش آمریکا در جنگ تحمیلی» رونمایی شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از کتاب «رویای آمریکایی» بازخوانی پرونده‌ جنگ نیابتی ایالات متحده آمریکا علیه ایران به قلم «گلعلی بابایی» همزمان با پنجمین سالگرد عروج «امیرحسین فردی» نویسنده انقلابی کشورمان در نخلستان اوج برگزار شد.

سردار صابری جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ در این مراسم اظهار داشت: اولین کسی که نقش آمریکا در جنگ را افشا کرد، امام خمینی (ره) بود. ایشان برای یک مقاومت مردمی، صدام و آمریکا را معرفی کرد.

وی گفت: جنگ تحمیلی توسط صدام و با همراهی برخی کشورهای مرتجع عربی که همگی زیر پرچم آمریکا بودند، آغاز شد. برخی کشورهای شرقی و غربی نیز در ادامه به عراق کمک تسلیحاتی کردند و شاهد بودیم که 35 کشور دنیا در برابر رزمندگان اسلام ایستادند.

جانشین فرمانده سپاه تهران تصریح کرد: در 200 سال گذشته در هر جنگی، قطعه‌ای از ایران جدا شده است، اما طی هشت سال در دفاع مقدس، کشورمان با اتکا به نیروهای خودش ایستادگی کرد و نگذاشت وجبی از خاکش به دست دشمن بیافتد.

سردار صابری بیان کرد: در جنگ خلیج فارس آمریکا اقدام به زدن سکوهای نفتی کشورمان کرد و در این مرحله خود به صورت آشکارا وارد جنگ با ما شد. لازم بود تا کتابی با موضوع نقش آمریکا در جنگ تحمیلی نگاشته شود که این کار را آقای بابایی انجام داده است و امیدواریم توسط دیگر نویسندگان استمرار یابد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار